Recensie Jessica, Rotterdam (bare) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joop.002

Wandelaar
25
12/07/24
23
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9627210-jessica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eind afgelopen week had ik een loodgieter klus in Rotterdam en daar goed verdiend dus ik had een wat groter budget vrij voor een lekkere neuk beurt. Nu zag ik het profiel van Jessica op Kinky en dat ze nzc aanbied half uur 150 euro en ik heb al lang niet bare in een kutje zitten stoten dus besloten de stap te nemen.

Contact liep goed in het Engels via app en afspraak was makkelijk gemaakt op een discrete locatie op Zuid.
Op haar advertentie geeft ze aan 39 te zijn en vooral haar foto's waarop ze er behoorlijk strak eruit ziet en haar video's waarop ze zich bare laat neuken trokken mij heel erg aan.

Eenmaal aangekomen deed de dame open, en helaas moet ik teleurstellen dat het niet de dame van de foto's is. Zo strak / slank is ze namelijk echt niet en ik schat haar in de 40, misschien zelfs in de 50. Ze heeft ook tattoos en de dame op de fotos niet. Ze is niet dik maar zeker niet slank en in haar gezicht oogt ze toch wel verouderd, en haar haar was ook niet echt verzorgd.

Dame zegt Hongaars te zijn en spreekt wel een beetje Engels maar niet veel (genoeg om de date af te stemmen). De locatie is schoon en ze is verder wel vriendelijk en ze komt haar afspraken wel na. Dus daarover niets te klagen.

Eenmaal op bed begon ze me een beetje hard te trekken en te pijpen zonder condoom. Daarbij zegt ze trouwens dat klaarkomen in haar mond niet mag, maar over haar lichaam of in haar kut wel. Haar pijpkunsten waren overigens wel erg lekker. Daarna kwam ze on top op me rijden zonder condoom zoals afgesproken. Hoewel ze haar best doet, is het gewoon niet mijn ding want ik hou van strakke meisjes en dit is gewoon echt een 'rijpe vrouw'. Daar komt bij dat haar kut ook niet erg strak is terwijl ik daar wel van hou. Met mijn ogen dicht en fantaserend over een ander uiteindelijk wel mijn zaad in haar vagina gespoten. Heb het half uurtje denk ik wel volgemaakt maar ik had niet het idee dat ze erg op de tijd letten.

Kort gezegd, Jessica is een eerlijke vrouw die haar best doet, techniek heeft en wel doet wat ze belooft. Het is alleen niet de dame van de foto's en als ik dat had geweten dan had ik liever m'n zaad geloosd bij een 25-jarig strak raamhoertje met condoom dan dit. Dit was gewoon niet mijn ding, maar mocht je iets hebben met rijpe vrouwen dan kan dit je geld wel waard zijn. Wees je ervan bewust dat de foto's en videos op de advertentie niet van haar zijn.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
43.742
Leden
35.386
Nieuwste lid
bigdigjay
Terug
Bovenaan Onderaan