- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1544378-jessica https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6586402-eva#overview
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ik heb met Eva afgesproken in een hotel waar ze ontvangt. Hotelkamer was een rommeltje maar het lijkt er op dat ze voor langere tijd zit of gaat zitten.
Opfrissen en douchen is geen probleem maar als ze er een paar op een dag ontvangt dan heb je kans dat je geen schone handdoek in je handen krijgt.
Ze is behoorlijk fors wat ik niet erg vond, zo ne en en dan vind ik het fijn om een BBW te bezoeken. Erg groot is ze niet heeft wel een flinke buik en dijen.
Vriendelijk is ze zeer zeker maar de inzet in totaliteit is minder.....zoenen zijn kusjes, geen TZ, geen DT en pijpen was was heel kort zc en daarna mc., beffen wil je ook niet aan beginnen echt fris rook het niet toen ik haar even doggy nam.
Al met al dus geen herhaling waard hoewel ze alles heeft wat je van een bbw verlangt.
Opfrissen en douchen is geen probleem maar als ze er een paar op een dag ontvangt dan heb je kans dat je geen schone handdoek in je handen krijgt.
Ze is behoorlijk fors wat ik niet erg vond, zo ne en en dan vind ik het fijn om een BBW te bezoeken. Erg groot is ze niet heeft wel een flinke buik en dijen.
Vriendelijk is ze zeer zeker maar de inzet in totaliteit is minder.....zoenen zijn kusjes, geen TZ, geen DT en pijpen was was heel kort zc en daarna mc., beffen wil je ook niet aan beginnen echt fris rook het niet toen ik haar even doggy nam.
Al met al dus geen herhaling waard hoewel ze alles heeft wat je van een bbw verlangt.