Recensie Jessica/Eva, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
997
23/09/21
534
61
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1544378-jessica https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6586402-eva#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb met Eva afgesproken in een hotel waar ze ontvangt. Hotelkamer was een rommeltje maar het lijkt er op dat ze voor langere tijd zit of gaat zitten.
Opfrissen en douchen is geen probleem maar als ze er een paar op een dag ontvangt dan heb je kans dat je geen schone handdoek in je handen krijgt.

Ze is behoorlijk fors wat ik niet erg vond, zo ne en en dan vind ik het fijn om een BBW te bezoeken. Erg groot is ze niet heeft wel een flinke buik en dijen.
Vriendelijk is ze zeer zeker maar de inzet in totaliteit is minder.....zoenen zijn kusjes, geen TZ, geen DT en pijpen was was heel kort zc en daarna mc., beffen wil je ook niet aan beginnen echt fris rook het niet toen ik haar even doggy nam.
Al met al dus geen herhaling waard hoewel ze alles heeft wat je van een bbw verlangt.

Ik heb met Eva afgesproken in een hotel waar ze ontvangt. Hotelkamer was een rommeltje maar het lijkt er op dat ze voor langere tijd zit of gaat zitten.
Opfrissen en douchen is geen probleem maar als ze er een paar op een dag ontvangt dan heb je kans dat je geen schone handdoek in je handen krijgt.

Ze is behoorlijk fors wat ik niet erg vond, zo ne en en dan vind ik het fijn om een BBW te bezoeken. Erg groot is ze niet heeft wel een flinke buik en dijen.
Vriendelijk is ze zeer zeker maar de inzet in totaliteit is minder.....zoenen zijn kusjes, geen TZ, geen DT en pijpen was was heel kort zc en daarna mc., beffen wil je ook niet aan beginnen echt fris rook het niet toen ik haar even doggy nam.
Al met al dus geen herhaling waard hoewel ze alles heeft wat je van een bbw verlangt.
Dankjewel voor je review :) aan haar fotos lijkt ze beetje op anis, grote tieten en grote diikke reet heeft ze dat?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan