Recensie Jessica, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 26028

Vaste klant
107
07/06/23
134
8

de advertentie trok mijn aandacht wegens
- mooie foto's
- gericht op GFE, contact belangrijk, niet gericht op lopende bandwerk
- Nederlands sprekend
- beetje duurder dus geen Oost Europees, Zuid-Amerikaans of Chinees gevalletje dat haar lichaam voor een habbekrats aan de lopende band aanbied.

en wat bleek hier nu van in de praktijk?
- eerst het contact maken; dit is via sms en in het Nederlands, het is direct duidelijk dat dit met haar is en niet met een tussenpersoon
- mooie foto's;.... de werkelijkheid is nog veel beter!!!!
Extreem mooie verschijning gaf zelfs bij mij een beetje het ongemakkelijk gevoel; dit klopt niet wat moet die wel van mij denken, ik ben geen George Clooney of Bradd Pitt. We spelen heel duidelijk in een verschillend divisie, maar dit stoorde haar kennelijk niet.
- GFE,++++ superlieve persoon. ik heb hier geen recensie van gemaakt met alle privé seksuele handelingen
"see for yourselve" zou ik zeggen iedereen doet dit anders, aangezien ik vooral op zoek was vanaf moment één dat ze de deur open deed naar contact dat blijvend zou zijn niet gekozen voor "een snelle wip " maar voor contact
We hebben heerlijke sex gehad maar ook enorm veel tijd genomen elkaar te leren kennen.
Een andere klant zal misschien direct kiezen voor sex sex sex en wie weet vind jessica dat ook wel leuk maar dat was nu niet mijn eerste keuze.

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gfe-jessica.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
wat een verschijning als Jessica de deur opendoet… miljaardedju

Na mezelf even te verfrissen elkaar lichaams ontdekt al knuffelend, kussend… mijn weg naar beneden gewerkt via haar zalige tieten om te eindigen in hazr dijen, liezen om haar haar strak poesje te likken, vingeren… benen om men hoofd om mijn tong nog dieper in haar poesje te krijgen…. Een heerlijke 69 om zo te belanden in een heerlijke vrijpartij waarbij alles standjes vlotjes ik elkaar vloeiden.
Heerlijk haar borsten volgespoten en hierna nog in elkaar armen gelegen om elkaar wat beter te leren kennen.

Jessica is een mooie dame met de nodige brains. Haar communicatie verloopt vlot. Het is een iets duurdere dame maar doet niet aan bandwerk. Wil max 2 klanten per avond. Als je deze dame met respect behandelt dan zal ze je ook veel geven.
In ieder geval, mijn 2de afspraak is geboekt

Terug
Bovenaan Onderaan