Iemand al een bezoek gebracht aan Jenny? Ze zegt nieuw te zijn op de boerderij maar ik betwijfel of ze ook nieuw in het vak is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSexjobs profiel is van 09 Jan 2018, dus denk niet dat ze nieuw in het vak is.Iemand al een bezoek gebracht aan Jenny? Ze zegt nieuw te zijn op de boerderij maar ik betwijfel of ze ook nieuw in het vak is.
Totaal niet nieuwik betwijfel of ze ook nieuw in het vak is.
Thanks, goeie vondst!Totaal niet nieuw
Meesteres Jenn – SM Studio Almere
www.smstudio-almere.nljenn Dominant/ Erotische massage 100%NL
Hallo heren, Ik ben een ( Nederlands sprekende) jonge dame van 25 jaar. Ben jij opzoek naar een spannende sm sessie of juist soft sm ? Of ben jij meer van een erotis...www.kinky.nl
Weet je nog wat je hiervoor hebt betaald?Weet niet hoe ik een normale recensie met sterren kan plaatsen op deze vernieuwde site???
Maar ik ben bij Jenn geweest!
Vooraf afgesproken voor een erotische massage en bij klik intiem. Zoenen doet ze nooit, alles is veilig en geen anaal. Prima, dat hoeft van mij ook niet. Intiem doet ze alleen bij een boeking van minimaal een uur dus dat afgesproken.
Jenn zit al zo'n 8 jaar in het vak, voornamelijk in SM volgens haar zeggen. Ze is een hele slanke/afgetrainde meid met kleine, stevige, mooie borsten! En echt prachtige billen! Bijna perfect!
Verder heeft ze véél tattoos over haar hele lichaam, handen, nek enz dus daar moet je van houden. Ze is spontaan en babbelt graag.
Al met al klinkt dit heel positief, ik vond mijn ervaring echter matig. De massage was weinig erotisch aan en alleen wat gewrijf. Toen ik me mocht omdraaien pijpte ze, met condoom, aardig. Vervolgens in doggy afgemaakt, wat heerlijk is met die prachtige billen.
Zelf deed ze niet veel en ik vond er weinig passie inzitten. Ze rookt(ook in de kamer) en haar gebit is érg onverzorgd, wat zwart achtige tanden, wellicht door drugs??
Haar gezicht is verder best knap, wel flinke nep wimpers.
Voor mij persoonlijk geen herhaling en na 45 minuten en de daad meteen gegaan.