Recensie Jenny, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harold999

Stamgast
Forumpionier
449
06/07/21
1.255
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4744427-jenny
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor mijn werk moest ik in Eindhoven zijn en ter plekke ging ik gelijk maar op zoek naar een leuke dame. Dat werd Jenny. Gelijk bij het appen had ik al een goed gevoel en even kort videobellen was ook geen probleem voor haar. Op de foto is haar gezicht niet te zien en dat vind ik toch altijd wat een beetje onzeker. Maar toen ik haar mooie gezicht zag, was ik zeker dat ik haar wilde bezoeken en ik kon ook gelijk terecht. En dat was de juiste beslissing. Een mooie dame, met een mooi vrouwelijk figuur, met prachtige borsten. En erg lief. Gelijk een zoen bij binnenkomst en daarna hebben we samen een heerlijk uurtje beleefd. Ze pijpt heerlijk, zoent vol overgave en genoot van het beffen. Af en toe nam ze de leiding, maar ze ging gelijk mee als ik het initiatief nam. Het is jammer dat ze verder weg zit, en binnenkort (volgens mij dit weekend al) weer vertrekt. Ik hoop dat ze snel terugkomt en dan wat dichter bij (mijn) huis. Ik zou haar graag nog eens bezoeken.
 
Naar aanleiding van haar foto's zie ik toch echt dat zij voorheen Karolina was,zusje van Monika, die nu in Hilversum zit,die ik jaren lang bezocht heb en een goede vriendschappelijke band mee had opgebouwd.Heb haar 2 jaartjes geleden nog bezocht in Hilversum,waarna ik verder nooit meer iets van haar vernomen heb.
Dates met haar waren altijd van groots gehalte en evenzo de trio's.Karolina was de laatste die mij zo geweldig heeft laten klaarkomen in een trio samen met Diana.
 
De laatste keer dat ik Karolina bezocht is (is eigenlijk letterlijk) dik twee jaar terug en was toen geen beste ervaring. Ze was toen heel erg aangekomen. Terwijl ze daarvoor echt een plaatje was. Ook nooit meer geweest na dat bezoek.
Dus ik heb die link niet gelijk gelegd, maar ga nu ook beetje twijfelen. Zou kunnen. Ik ben niet goed met gezichten en lichaam was iig anders dan destijds. Maar heb het iig dit keer wel naar mijn zin gehad. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan