Milflover
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/top-39-jaar-doornik-vroeger-loft-de-sens9-19h.html
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Voor corona langs geweest. Communiceren in het Frans, makkelijk te vinden en voldoende parkeerplaats, nabij station van Doornik.
Zag er uit zoals op de foto's. Slank, high heel, sexy tenue aan, heerlijke en stevige (fake) borsten maar hou daar wel van. Prachtig lichaam. Verzorgde dame, mooie ontvangstruimte, lieve, vriendelijke dame. Wel een paar jaar ouder dan aangegeven in advertentie.
Pijpte heel goed, 2 rondjes mogen afwerken, diverse standjes gedaan. Gezichtje zag er ok uit, maar zag er toen wel vermoeid uit. Tongzoenen was toen niet mogelijk door behandeling van tandarts wist ze me te vertellen. Gevoelige tepels en strak poesje. Zijdezachte huid en mooi gebronzeerd. Ik zou er nog wel eens terug gaan, ik dacht toen 130 euro betaald te hebben voor uurtje. Nu staan er geen prijzen meer bij maar zend deze wel door via bericht of whatsapp.
Zag er uit zoals op de foto's. Slank, high heel, sexy tenue aan, heerlijke en stevige (fake) borsten maar hou daar wel van. Prachtig lichaam. Verzorgde dame, mooie ontvangstruimte, lieve, vriendelijke dame. Wel een paar jaar ouder dan aangegeven in advertentie.
Pijpte heel goed, 2 rondjes mogen afwerken, diverse standjes gedaan. Gezichtje zag er ok uit, maar zag er toen wel vermoeid uit. Tongzoenen was toen niet mogelijk door behandeling van tandarts wist ze me te vertellen. Gevoelige tepels en strak poesje. Zijdezachte huid en mooi gebronzeerd. Ik zou er nog wel eens terug gaan, ik dacht toen 130 euro betaald te hebben voor uurtje. Nu staan er geen prijzen meer bij maar zend deze wel door via bericht of whatsapp.
Laatst bewerkt: