Recensie Jenny, Brugge 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

iliasdeblaere

Newbie
8
16/10/21
9
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cum-in-my-big-breasts.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
afgesproken via whatsapp voor 1 UURTJE,
aangekomen in brugge weet niet of het dezelde persoon is op de fotos (aan de borsten te zien wel ) , pijpen begin traag dan wat beter lekker deepthraot.
Dan zonder boe of ba gelijk een condoom gepakt en op me komen zitten. Had dan al door is meer iemand wegwerken dan anders. Wordt ik redelijk kwaad door en dacht over <at zou ze nog liegen in haar adv, heb haar dan heel diep en hard doorgeneukt, haar van me afgeduwd omgedraaid ze doggy gezet hoofd naar beneden wat extra glijmiddel gepakt en mijn top in haar kontje gestoken, dan begon het gejank opnieuw 'no baby to big baby' 'other time baby' jah goeste was weer over , hoofdje naar beneden geduwd handje op haar rug kont open en haar diep gepakt in haar kutje, ging te hard voor haar 'please go slow' 'stop baby to hard' direct gestopt , condoom af kleren en naar huis rond halfuur weer buiten , herhaling 0

+ = lekkere dikke kont

-= geen gfe
geen tongkus
meeste in adv gelogen
enkel blowjob en neuken
 
Laatst bewerkt:
@Spoiling mss moet je eens haar advertentie lezen , haar dan berichten wat kan en niet kan , en dan haar opbellen en nog eens vragen wat kan en niet kan en dan 1H30 rijden naar daar om dan te zien dat ze helemaal niets doet vn wat in haar adv staat. Mss moet respect eens beginnen bij het maken van een juist adv. en niet van het maken van fake gedoe om gwn klanten te lokken , 50 extra betaald voor anaal dat heeft ze wel lekker in haar zak gestoken ( heb er nooit achter gevraagd) "yes baby yes baby" "oww i like it naughty and ruff" aan de telefoon , en dan in het echt rap rap willen doen. Zeg eens @Spoiling wat moest ik gedaan hebben ? ik heb gestopt wanneer ze het vroeg heb dan direct vertrokken 'come baby lets cuddle baby' mest ik niets meer van weten , heb geen geld terug gevraagd niets gezegd ben gwn vertrokken
 
@Ruro wow verkrachting??? serieus
moet je haar berichten zien? , kijk haar opties in de adv, heb het specifiek gevraagd voor ik het geld gaf betaald voor de extras , dan achteraf nog vragen om te knuffelen in bed
amaiii wat een beschuldiging zeg
een neen is een neen
en stop is stop dat zal ik altijd maar altijd respecteren
maar als je me wijs maakt dat je bondage doet en houd van ruw (haar nooit geslagen of bij het haar genomen alleen hou ik van lekker diep te stoten bij het neuken)
 
@Ruro en waar zie je in mijn bericht dat ik niet ben gestopt?
heb extra betaald voor anaal , begin eraan 'no baby to big baby' 'other time baby' heb er direct mee gestopt niet hem erin geramd
dan haar kutje genomen 'yeah baby i like it hard and nasty' zoals ze via sms and aan telefoon zij, dan was het "'please go slow' 'stop baby to hard' dan heb ik direct gestopt en het aangezet.

- toen ze geen anaal wilde (waar ik wel extra voor betaald heb) ben ik er direct mee gestopt (zelfs nooit helemaal aan begonnen)
- toen ze het "to hard" vond terwijl ze via sms , telefoon en in adv wel aanbied ben ik direct gestopt , niet haar genegeerd en doorgedaan

op het randje is voor mij al genoeg om iemand te beschuldigen van verkrachting zeg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan