- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/afrikaanse-geile-dame-_7744430
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Af en toe heb je zin in eens wat anders dan een lekker jong ding uit het oostelijke deel van Europa en voor de afwisseling wekte Jeannine wel mijn interesse.
Niet duur en ach ja als het tegenvalt dan doet het minder pijn dan bij andere dames die het dubbele betalen en niks presteren.
Jeannine ontvangt in een afvallig oud tussenwoninkje in de buurt van het centrum.
Na binnenkomst werd er drinken aangeboden maar dat heb ik overgeslagen.
Erg aantrekkelijk zag ze er niet uit maar ook geen slecht figuur (in kleding).
Na afrekenen op bed beland, kort pijpen (mc) en daarna mocht ik boven haar klemmen.
Redelijk stak kutje maar voelde na naar stoten weer droog aan wat minder prettig penetreren is.
Met wat spuug was het weer te doen maar ze deed ook niet haar benen helemaal wijd dat je lekker diep kon gaan.
Op een gegeven moment wou ik doggy en dat weigerde ze.
Ik ben er van af gestapt en de boel afvegen en weer vertrokken.
Bij deze was het dus goedkoop is duurkoop.
Slechte omgeving, niet bijzondere dame en slechte service.
Onderweg terug naar Amsterdam op Kinky gekeken waar ik mijn hobby voort kon zetten en stuitte dus op het advertentie van Alice, waar ik ook een een recensie van net heb geschreven.
Niet duur en ach ja als het tegenvalt dan doet het minder pijn dan bij andere dames die het dubbele betalen en niks presteren.
Jeannine ontvangt in een afvallig oud tussenwoninkje in de buurt van het centrum.
Na binnenkomst werd er drinken aangeboden maar dat heb ik overgeslagen.
Erg aantrekkelijk zag ze er niet uit maar ook geen slecht figuur (in kleding).
Na afrekenen op bed beland, kort pijpen (mc) en daarna mocht ik boven haar klemmen.
Redelijk stak kutje maar voelde na naar stoten weer droog aan wat minder prettig penetreren is.
Met wat spuug was het weer te doen maar ze deed ook niet haar benen helemaal wijd dat je lekker diep kon gaan.
Op een gegeven moment wou ik doggy en dat weigerde ze.
Ik ben er van af gestapt en de boel afvegen en weer vertrokken.
Bij deze was het dus goedkoop is duurkoop.
Slechte omgeving, niet bijzondere dame en slechte service.
Onderweg terug naar Amsterdam op Kinky gekeken waar ik mijn hobby voort kon zetten en stuitte dus op het advertentie van Alice, waar ik ook een een recensie van net heb geschreven.