Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Een maand of 2 geleden Jasmine in Tongeren bezocht. Vlot afgesproken. Ze ontvangt in een privé-woning, waar ik gewoon langs de straat parkeerde... discreet of niet discreet; het kon mij eigenlijk niet schelen die dag. Mooie, slanke MILF. Ze doet open in haar outfitje... en loopt de trap voor je naar boven meteen. Ze was aangenaam in de omgang. Prima ontvangst. Leuke babbel, zinnige praat. Ze straalt een zekere rust en klasse uit; zeker niet ordinair. Samen douchen en al wat kussen en voelen. Daarna waterbed op. Goede pijpbeurt. Haar ook gelikt. Propere en lekkere poes. En ook heel mooie grote siliconentieten. Geen glijmiddel nodig. Ze was meteen goed nat. Condoom aan en ze kruipt on top. Afwisselend zij mij neuken en ik haar. Dan haar missio genomen en klaargekomen in condoom. Ze doet af en toe wat dirty talk wat leuk was, ook weer niet te. Waarschijnlijk is dat haar ervaring. Ze doet dat goed en voelt goed aan wat je leuk vindt. Ik bezoek haar zeker nog eens als ik in de buurt ben. Niet twijfelen als je van rijpere vrouwen houdt, zou ik zeggen! Prijs ben ik niet meer zeker van, maar ik dacht zoiets van 160-180.

Goed
Goed
Goed
Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Terug
Bovenaan Onderaan