Recensie Jasmine, The Witch, Brustem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ace007

Stamgast
597
05/12/22
1.329
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze mooie donkere parel sprong me direct in het oog als ik ze zag staan, ze stond achter het raam met hoge haakjes en enkel een lang hemdje aan, onder dat hemdje had ze niks aan, ze teasde me serieus door even haar borsten te tonen en haar hemdje even omhoog te doen zodat ik kon zien dat ze geen slipjes aan had. Auto geparkeerd en naar binnen gegaan. Eenmaal binnen liet ze me nog eens genieten van haar poesje om dan een prijs af te spreken, uiteindelijk voor 30 min gekozen aan de Standard prijs van 150 en haar kunnen overtuigen om te pijpen zonder condoom, ze is gemakkelijk te overtuigen om extra's te doen zonder ervoor bij te betalen. We zijn dan naar boven gegaan en ze lie voorop waardoor haar mooie kont zonder slip mooi in mijn gezichtsveld was, mijn goesting was direct 100x hoger 😁. Na de betaling samen ons gaan opfrissen en elkaar al beetje teasen en kussen, om zo naar de kamer te gaan en int bed verder te doen, ze kwam al spontaan met haar borsten in mijn gezicht zitten zodat in haar tepels al eens lekker in mijn mond kon nemen. Daarna is ze me beginnen te pijpen zonder condoom zoals afgesproken. Pijpen was goed en ze ging regelmatig goed diep. Hierna wou ze overgaan tot seks maar ik had nog goesting in beffen dus ik vroeg om 69 te doen, hierop ging ze gretig in, wat een lekker poesje had ze ook heel proper. Ze genoot duidelijk van mijn bef kunsten, want ze kwam klaar na mijn bef sessie. Ik stond hierdoor zo geil dat ik vroeg of in haar nu gewoon mocht neuken zonder condoom, waarop ze na even nadenken is mee akkoord gegaan. En wat kan ik zeggen haar poes voelde zalig aan. Eerste strandje was cowgirl om daarna missionaris te doen, als afsluiter heb ik haar in doggy genomen, ze vroeg wel niet in haar klaar te komen dus heb ik mijn lading op haar kontgaatje gespoten 😁.
Ik heb zeker genoten met haar en ze zal me wel nog eens terug zien.
Haar naam was jasmine en ze is oorspronkelijk uit Frankrijk vertelde ze me. Ik heb allesinds waar voor mijn geld gekregen met deze dame

Terug
Bovenaan Onderaan