- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.smdome.com/tag/kinkygirl-jasmin/
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Tijdje terug Jasmin weer bezocht. Altijd een naambordje achter het raam. Voorheen ook bekend als Renata.
zwart, kinky, gekleed, zwart haar, zeer slank, 1.60m lang maar achter het altijd met high heels. Superlekker figuurtje met siliconenboobs C/D cup. Ik heb al vaak bezocht. Ze is nooit erg spraakzaam maar wel vriendelijk. Doet soft en hard sm. Daar ben ik niet zo van maar gewoon standaard sex doet ze ook. Voor mij prima service met goede hygiene. Blijft een lekker ding die relaxed is. Zoent niet. Zie dat ze nu in Amsterdam adverteerd als Priveontvangst…..wellicht vertrokken uit Den Haag??
zwart, kinky, gekleed, zwart haar, zeer slank, 1.60m lang maar achter het altijd met high heels. Superlekker figuurtje met siliconenboobs C/D cup. Ik heb al vaak bezocht. Ze is nooit erg spraakzaam maar wel vriendelijk. Doet soft en hard sm. Daar ben ik niet zo van maar gewoon standaard sex doet ze ook. Voor mij prima service met goede hygiene. Blijft een lekker ding die relaxed is. Zoent niet. Zie dat ze nu in Amsterdam adverteerd als Priveontvangst…..wellicht vertrokken uit Den Haag??