- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-girls-5.html#m-gallery-3
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Golden shower strapon
I offer you a service with relaxing, prostate or body to body massages; kisses on the neck, breasts and in the mouth, lick or bite your
www.redlights.be
Afgelopen weekend met Yulii kennis gemaakt. (En zij met mij ) Mooie, vriendelijke en vlotte lady uit Colombia. Veel gevoel voor humor ook.
Samen onder de douche, waar ze met haar goed ontwikkelde bodylanguage, haar eerder bescheiden kennis van Engels duchtig ondersteunde. Elkaar ingezeept, en onze gladde lichamen konden genieten van een eerste en zeer aangename kennismaking. Ze heeft onder de douche geen seconde mijn beste vriend uit haar handen laten glippen.
Dan haar gevolgd met haar mooie sexy body en super sexy gevormde kont, naar haar kamer....
Zij nam initiatief en begon me gretig te verwennen met sensuele zoenen en liefkozingen. GFE ten top.
Dan was het mijn beurt. Haar frisse poes verwend, opbouwend en plagend. Ze is een eerder stille genietster. Na een tiental minuten, mijn tong en vingers van tijd bijna in kramp, stond ze al goed nat. En toch bijna geen geluidjes gemaakt.
Vol van de goesting, nam zij terug over en tracteerde me op een lange pijp beurt. Ze imiteert eigenlijk heel goed het gevoel van in een nauw spannend poesje te zitten. Zaaaalig. Ze liet mij ondertussen toe om verder van haar mooie body te genieten. Haar sexy kont, haar mooi gevormde borstjes, haar poesje, mmmmmm.
Dan haar in doggy genomen. Wat een uitzicht! En wat een zalig gevoel!!! Lang geleden dat ik nog zo een strakke poes heb mogen voelen. En ze kan tegen een stootje nog ook! Het was zalige sex.
De rest hou ik voor onszelf.
Vermoed dat ze na een aantal keer daten, volledig loskomt. Ze blijft nog een aantal maand in en rond Brugge.... Wordt vervolgd
PS link onder "link naar advertentie", is verkeerd en verwijst naar andere dame
Laatst bewerkt: