Recensie Jana, Amsterdam Osdorp 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Vaste klant
116
28/10/21
142
48
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4198802-jana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een afspraak maken met dit aantrekkelijke meisje bleek wat moeizaam, met veel vragen en maar langzaam gegeven informatie, maar uiteindelijk stond ik in een wat oudere maar schone flat in Osdorp. Jana bleek een leuke jonge vrouw, zeker die van de foto's. Al moet je een vertaalslag maken van de glamour naar de realiteit. Maar de vrouw had een leuk gezicht en had zonder siliconen een mooi slank figuur.

Ze leek ook zelf plezier te hebben. De maniertjes van de geroutineerde professionals had ze in elk geval niet en ondanks het feit dat haar advertentie zegt dat ze al sinds april 2022 op Kinky bekend is, vermoed ik dat ze nog niet zo heel lang in het vak zit.

Minpuntje 1: ze biedt tongzoenen aan, maar doet dat heel terughoudend omdat ze een beugeltje draagt. Dit kan voor liefhebbers misschien een teleurstelling zijn. Minpuntje 2: geen listerine op de douche. Minpuntje 3: veelvuldig gebruik van telefoon.Toch heb ik een opvallend leuk uurtje met haar doorgebracht.

In hetzelfde appartement werkt ook Brianna. Ik heb me al voorgenomen terug te komen en dan een trio te boeken. Herhaalgevaar is dus aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan