Heeft er iemand ervaring met deze dame? Volgende week afspraak met haar maar ben benieuwd of iemand wat meer kan vertellen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat sowieso. Maar ik hoopte dat er iemand al ervaring had. Geeft me toch een geruststellend gevoel. Maar een review volgt 100%Het lijkt erop dat jij ons volgende week meer kunt vertellen.
Update: afspraak ging niet door. Dame had geen plek om te ontvangen en ik woon niet in de buurt(ik was daar voor werk). Ook kwam er iets tussen voor haar. Dame lijkt me niet fake maar duidelijk geen pro en ze heeft haar zaken nog niet helemaal op orde. Op naar de volgende!Dat sowieso. Maar ik hoopte dat er iemand al ervaring had. Geeft me toch een geruststellend gevoel. Maar een review volgt 100%
Is niet voor herhaling vatbaar dus?Deze week date gehad. Goede seks gehad, haar pijpwerk is prima, deep, wet and sloppy.
We hebben heerlijk gezoend, ze heeft knap koppie. Als je ook wilt tongzoenen wel vooraf regelen, want ze begon van dat ze niet meer zoende.... maar deed het wel toen ik aangaf dat we dat hadden afgesproken...
Ze is wat voller dan uit foto's blijkt en helaas bepaald niet meer strak, striemen en hangborsten...
Wat bedoel je met aangetast?Niet eerste voorkeur, vanwege aangetast figuur ja.