WHEM Jaimy, Dreamgirls, Bergen op Zoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Juk

Stamgast
387
09/12/21
220
Bij Dreamgirls is een nieuwe Nederlandse meid zag ik op hun website en ook op X. Hele mooie foto's van haar, het lijkt echt een plaatje. Heeft iemand al ervaring met haar? Of haar misschien gezien tijdens een bezoek daar?


Ik moet best een stukje rijden om daar te komen, dus hoop eigenlijk dat iemand al enige info heeft. Dat maakt de beslissing makkelijker om de reis te maken.
 
vind het toch altijd een gok als je het gezicht niet kunt zien..(begrijp het wel ivm herkenning)
uitstraling kan maken of breken..verder zijn de foto's daar dikwijls wel flink bijgewerkt..
 
vind het toch altijd een gok als je het gezicht niet kunt zien..(begrijp het wel ivm herkenning)
uitstraling kan maken of breken..verder zijn de foto's daar dikwijls wel flink bijgewerkt..

Dan vind ik het nog lastiger worden. Want stel dat ze dan tegenvalt bij het zien, dan heb ik voor niks die vele kilometers gemaakt. En de benzineprijs is niet mals vandaag de dag. Dan kan ik misschien wel een ander kiezen, want er zijn veel mooie dames op de foto's. Maar die zijn dan misschien niet helemaal eerlijk...

Ik hoop maar dat er zich binnenkort misschien nog iemand meldt die haar heeft bezocht of desnoods gezien bij een voorstelrondje of zo en die wat meer kan vertellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan