Recensie Jade Hasselt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Polle

Newbie
13
27/01/22
15
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/what-you-see-is-what-you-get-recent-photos-100-real.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Stuurde een hele lijst door met de mogelijkheden. Bijna alles was mogelijk, maar bij de date kon er niks meer. PZC kon niet, vingeren en beffen vind ze ook maar niks. En het moest ook snel gaan voor haar, want er ging nog een klant komen.
 
Dat is helaas een veel voorkomend fenomeen bij Zuid-Amerikaanse vrouwen. Snel snel afwerken en op naar de volgende 100 euro.

Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar komt helaas te vaak voor bij het merendeel. :(

Zodra ik een hele waslijst krijg met mogelijkheden weet ik al hoe laat het is. Ik probeer ze te mijden.
 
Helaas inderdaad, zodra ik Brazilië zie staan als land van herkomst is de kans al hoog dat ik niet ga.
Ik kijk dan meteen hier om te zien of er een review is of niet. Zo niet schrap ik ze meteen van de lijst.

Jammer, echt jammer.
 
Helaas inderdaad, zodra ik Brazilië zie staan als land van herkomst is de kans al hoog dat ik niet ga.
Ik kijk dan meteen hier om te zien of er een review is of niet. Zo niet schrap ik ze meteen van de lijst.

Jammer, echt jammer.
Eigenlijk idd wel zeer jammer want tot 5 jaar terug had ik persoonlijk ook steeds redelijk eerlijke en goede ervaringen met latinas. Vandaag is het idd opletten geblazen en negeer ik doorgaans de advertenties
 
Terug
Bovenaan Onderaan