100% SQUIRTGARANTIE
LEES MIJN TEKST GOED DOOR AUB!Va 15 septemberIedere Dinsdag in Dedemsvaart Iedere Vrijdag in ApeldoornVerzorgde, openminded 100% NL dame van 44jaar.Mijn favorieten: ...
www.kinky.nl
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSorry, mijn eerste post alhier, mijn vraag bij het vorige bericht is of iemand ervaring met haar heeft, ze lijkt me lekker ?Volgens mij op Hookers goede verhalen over gelezen.100% SQUIRTGARANTIE
LEES MIJN TEKST GOED DOOR AUB!Va 15 septemberIedere Dinsdag in Dedemsvaart Iedere Vrijdag in ApeldoornVerzorgde, openminded 100% NL dame van 44jaar.Mijn favorieten: ...www.kinky.nl
Daar doet ze mij ook erg aan denken inderdaad. Alleen daar stond het squirten volgens mij wel expliciet in de advertentie vermeld. (kan even niet meer op haar naam komen)Is dit niet die dame die heel goed in squirten is? Ontving in NH, kreeg een vriend en stopte ermee, en ontving later een tijdje in Ommen.
Heete ze toen niet Brenda?Is dit niet die dame die heel goed in squirten is? Ontving in NH, kreeg een vriend en stopte ermee, en ontving later een tijdje in Ommen.
Verzorgd zeker, maar wel steviger dan verwacht.Ziet ze er een beetje goed en verzorgd uit?