Recensie Jacky, Diane's Secret, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AJJ

Newbie
9
30/01/24
16
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Jacky
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jacky is nieuw bij DS volgens de site en zag er op de foto's goed uit. Vandaar de gok genomen en een afspraak gemaakt.
Jacky ziet er in het echt net zo goed uit als op de foto's. En qua gezicht ook een mooie vrouw om te zien.
Had afspraak voor een half uurtje. Eerst Jacky heerlijk mogen verwennen met beffen waar ze van genoten heeft (ze kwam heerlijk klaar). Daarna heeft ze mij goed gepijpt en is daarna bovenop komen zitten om het heerlijk af te maken.
Ook een erg gezellige dame om tussendoor mee te kletsen. Oprecht geïnteresseerd.
Ze is helemaal nieuw in het vak.

Ik kom zeker nog een keer terug.
 
Ben afgelopen dinsdag langsgeweest. Heb weinig aan de bovenstaande review toe te voegen. De foto's en AJJ zijn review komen overeen met de werkelijkheid. Sterker nog; op de site van DS is er een recente video van Jacky te zien. Ze is tip-top in vorm. Wel moet worden opgemerkt dat ze veel ouder is dan de 30-35 jaar die AJJ heeft gepost. Op basis van haar gezicht schat ik haar in de leeftijdscategorie 45-55 in. Een exacte schatting maken is moeilijk want ze heeft een ietwat schorre stem en is roker. :unsure:
 
Ben afgelopen dinsdag langsgeweest. Heb weinig aan de bovenstaande review toe te voegen. De foto's en AJJ zijn review komen overeen met de werkelijkheid. Sterker nog; op de site van DS is er een recente video van Jacky te zien. Ze is tip-top in vorm. Wel moet worden opgemerkt dat ze veel ouder is dan de 30-35 jaar die AJJ heeft gepost. Op basis van haar gezicht schat ik haar in de leeftijdscategorie 45-55 in. Een exacte schatting maken is moeilijk want ze heeft een ietwat schorre stem en is roker. :unsure:
We hebben het tijdens mijn bezoek wel over leeftijden in het algemeen gehad. En ze heeft toen wel wat over haar leeftijd gezegd. Het was nog wel in de 30.

Hoe is ze nu met zoenen en vingeren? Is ze daar al wat vrijer mee geworden? Toen ik er was, was alles nog vrij nieuw voor haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan