Recensie Ivana, Bochum, Im Winkel 3/6 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Wandelaar
95
16/06/23
184
49
Intiem
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ivana is overduidelijk nieuw, waarschijnlijk haar eerste dag. Het was moeilijk om haar te pakken te krijgen, elke keer weer bezet! Als ik haar prijs vraag, is duidelijk dat ze eigenlijk geen Engels of Duits spreekt. Haar collega Corina (die ik een andere keer had geneukt, recensie volgt) helpt haar vertalen. Ivana zegt dat ze Roemeens is (als ik haar goed begrijp...) maar mijn ervaring is dat de meiden op nr. 3 allemaal Moldavisch zijn. Als ik later in het Roemeens "bedankt" zeg, reageert ze niet. Dus misschien Roemeens, misschien Moldavisch. In ieder geval: 40 eurootjes. 10 meer dan de meeste meiden hier, maar goed, meteen ok gezegd.

Ivana is heel klein en erg knap, met helaas lipfillers. Ze is erg slank en komt jonger over, maar is 21. Lang zwart haar en ze ziet er gewoon superschattig uit, ik kon niet wachten om haar te neuken.

Ze is duidelijk onervaren. Ik kan geen papier vinden om m'n lul af te drogen. Ze gaat naast me op het bed zitten en geeft me het condoom. Haar kut stinkt een beetje. "no suck??" "only sex!!" zeg ze. Nou ja, pijpen was waarschijnlijk toch niets geweest. Haar kutje voelt in ieder geval geweldig en ik neuk haar heel hard en lang in allerlei hoeken. Hygiene doet ze niet veel aan, moet ze nog leren.

Prachtige "teenie", geweldige ervaring. Ga niet voor de service, alleen voor het uitelijk. Ik neem haar nog eens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan