Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik ben ondertussen al weer twee weken terug. Ik had inderdaad, op basis van boven vernoemde website, een afspraak gemaakt met een vrouw. De prijs bedroeg 250 euro per uur. Eenmaal aangekomen zag ik direct dat de foto's waarmee reclame gemaakt werden helemaal niet klopten met de vrouw die de deur opendeed. Ik ben direct vertrokken en was  heel blij dat ik toch niet mijn lusten gevolgd had, dat ik  mij direct zelf getrakteerd had op een glas lekkere witte wijn. Niet alleen de foto's waren verzonnen, maar ook de recensies (van alle dames) lijken mij totaal fake te zijn. Nooit wordt er een slecht woord genoemd over een besproken dame. De dames zelf of hun entourage schrijven die zelf, en dat wordt blijkbaar nooit door iemand gecorrigeerd, en ik vermoed dat de slechte recensies gewoon niet gepubliceerd worden. Minstens de helft van de dames komt uit Oekraïne/Rusland of beweren althans van daar te komen. Misschien bestaan er andere en betrouwbaardere websites, maar ik heb nadien niet meer de moeite gedaan om die op te zoeken.

Terug
Bovenaan Onderaan