Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

"Als je advies zou opvolgen zou je wellicht niet hoeven graaien met gangbangs om de 3 dagen."

hartelijk dank voor dit advies. Gelukkig kan ik zelf kiezen of en wanneer ik mee wil doen aan GB, maar ook wanneer ik wil werken en of ik een momentje vakantie heb of niet, want mijn "beneden jouw normen" lichaam verdient genoeg geld :) maar dat doe ik wel probeer de volgende keer na 8 uur actieve seks naar de sportschool te gaan. :) btw, als je ooit naar een club gaat, laat het me weten - ik zou je graag ontmoeten en kijken of je grote mond in werkelijkheid ook zo "aardig" is (en ik kan natuurlijk niet wachten om die mega te zien sportief lichaam, absoluut de beste op dit forum. Geef ons misschien een foto?)

en ik moedig op mijn beurt alle mannen aan om onze gangbangs te bezoeken om te zien hoe het is om natuurlijke, mooie, lachende vrouwen bij zich te hebben ❤️

Ps. "Af en toe om de 2-3(!) dagen een gangbang" Ik begrijp dat je maar één keer per maand naar je werk gaat? Of misschien weet je niet dat sekswerk ook werk is. 😘

And about the Ramontiek … YEAH SURE IT WAS BECAUSE OF THE CORONA 😂😂😂😂😂

[MEDIA=youtube]tbkd1ecOfGg[/MEDIA]

Terug
Bovenaan Onderaan