Ik lees vele reacties op Girls review en schrijf eigenlijk zelf nooit. Nu vind ik het toch eens tijd om te schrijven en direct te reageren op iets wat niet klopt volgens mijn opvatting. Ik lees van de GB van Isaura een aantal punten die niet correct zijn weergegeven en daarom vind ik het nodig hierop te reageren. Ik weet niet waar SSteelss of wandelaar is geweest maandag maar vast niet op het feestje van Isaura and Friends. Ik was daar aanwezig in ochtend en middag sessie want een hele dag sex voor 130 euro kun je niet aan je voorbij laten gaan leek mij.
Isaura was inderdaad aanwezig maar liep niet in traningsbroek rond. Ze had een mooi zwart topje aan met inkijk op haar borsten als ze iets te ver vooroverboog. Ze droeg dat bovenop een spijkerbroek . Met de hygiënische zaken die ze doet ook goede kleding lijkt mij maar goed iedereen zijn eigen mening daarover. Heb nog nooit ergens commentaar gelezen over kledij van iemand die achter de bar staat overigens. Ik weet het overigens omdat ik er een opmerking over gemaakt heb dat je ook gekleed er goed uit kunt zien. Qua fotos ( ik volg haar ook op F2F ) die doen niet onder voor de realiteit. Mooie dame!
Overigens was ik wel blij met de man die buiten zwaaide, ik had de locatie anders niet gevonden bij mijn eerste bezoek een aantal weken terug en de actie gemist want was er al 2x voorbij gereden. Ook fijne uitleg door deze man over de mogelijkheden en waar alles zich bevind.
Trouwens deze man/portier is niet slaapmuts zoals door sommigen beweerd wordt, want deze man was binnen als klant aanwezig en naar wat ik begrepen heb een vaste klant die vaak komt. Iets wat ik me kan voorstellen want zal voor mij ook zeker niet de laatste keer geweest zijn dat ik hier kom.
Terug naar de party, volop actie en mogelijkheden bij de dames. Inderdaad was alles zeer proper en schoon dat klopt zeker en dat ontbreekt in menige club. Eten en drinken ruimschoots aanwezig en inderdaad goed verzorgd door Isaura die ook deze rol van gastvrouw goed vervuld. Dames waren dames die tijd en aandacht hebben voor iedereen. fijne sfeer. geen haantjesgedrag en iedereen krijgt voldoende de tijd om meerdere keren zijn ding te doen. Wat mij betreft een echte aanrader. Ze gaan mij daar zeker vaker zien.