- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/blonde-chaude-42.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Wie de laatste week wel eens Quartier-Rouge raadpleegde kan haar niet gemist hebben. De meest sexy verschijning sinds tijden. Voor €80/half uur leek dat te mooi om waard te zijn. Maar ik kon niet aan haar weerstaan, dus via Whats-app een afspraak gemaakt. Overigens was de ontvangst niet in Vorst, maar dichterbij het centrum van Brussel.
Het goede nieuws: ze komt volledig overeen met de foto's en ze is inderdaad 1m75. Ze is ook (onverwacht) erg vriendelijk. En ze heeft geen afkeer van haar werk, maar (het slechte nieuws) doet het ook niet met enthousiasme. Ze leek vooral nogal onervaren.
De ontvangst is in een grote maar kale kamer met alleen een bed en een stoel. Geen douche, zelfs geen wasbak. "Wassen" dus met vochtige doekjes. Maar ze lijkt zichzelf wel goed te verzorgen.
De sex was vrij standaard: aftrekken, pijpen (m.c., pzc kost extra), zij op mij.
Naderhand kreeg ik een berichtje om mij te bedanken voor mijn klandizie. Dat heb ik nog zelden (of eigenlijk nooit) meegemaakt.
Het goede nieuws: ze komt volledig overeen met de foto's en ze is inderdaad 1m75. Ze is ook (onverwacht) erg vriendelijk. En ze heeft geen afkeer van haar werk, maar (het slechte nieuws) doet het ook niet met enthousiasme. Ze leek vooral nogal onervaren.
De ontvangst is in een grote maar kale kamer met alleen een bed en een stoel. Geen douche, zelfs geen wasbak. "Wassen" dus met vochtige doekjes. Maar ze lijkt zichzelf wel goed te verzorgen.
De sex was vrij standaard: aftrekken, pijpen (m.c., pzc kost extra), zij op mij.
Naderhand kreeg ik een berichtje om mij te bedanken voor mijn klandizie. Dat heb ik nog zelden (of eigenlijk nooit) meegemaakt.