Hollebolleke
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- B
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Enige tijd geleden (toch reeds enkele weken geleden) deze Roemeense schoonheid bezocht, ze stond geruime tijd op mijn verlanglijstje. Ik schat Isabella zo'n 25 jaar.
Momenteel lijkt ze me in verlof, heb ze toch al enkele weken niet gezien.
Na een kort gesprek aan de deur meteen mee naar boven gestapt waarin ze de klant netjes voor liet stappen. Het was koud buiten en wou niets liever dan meteen toehappen in plaats van nog een klassiek gesprekje te voeren aan de deur.
Veel trappen tot haar verzorgde kamer.
Het moet allemaal een beetje snel gaan ondanks de communicatie en service zeker ok was voor een biljetje van 50. Voor 50€ verwacht ik dan ook niet meteen meer.
Vrolijke dame die me zeker op seksueel gebied heeft kunnen overtuigen.
Pijpend bleven haar beentje helaas mooi gesloten zodat je enkel kon genieten van deze pijpende opwarmer. Haar borsten simpel verwoordt: woow
On top begon de race tegen de tijd, echt klasse vol enthousiasme. Geen fake gekreun waar ik toch steeds op afknap.
In doggy afgemaakt waarin het me wel opviel dat condoom werd vastgehouden.
50€, meer moest dat niet zijn. Denk wel dat je -indien je bij haar vaste klant bent- er meer mogelijkheden zijn.
Leuke ervaring, ik zal ze zeker nog eens bezoeken indien er niets anders meer op het verlangslijstje staat.
Momenteel lijkt ze me in verlof, heb ze toch al enkele weken niet gezien.
Na een kort gesprek aan de deur meteen mee naar boven gestapt waarin ze de klant netjes voor liet stappen. Het was koud buiten en wou niets liever dan meteen toehappen in plaats van nog een klassiek gesprekje te voeren aan de deur.
Veel trappen tot haar verzorgde kamer.
Het moet allemaal een beetje snel gaan ondanks de communicatie en service zeker ok was voor een biljetje van 50. Voor 50€ verwacht ik dan ook niet meteen meer.
Vrolijke dame die me zeker op seksueel gebied heeft kunnen overtuigen.
Pijpend bleven haar beentje helaas mooi gesloten zodat je enkel kon genieten van deze pijpende opwarmer. Haar borsten simpel verwoordt: woow
On top begon de race tegen de tijd, echt klasse vol enthousiasme. Geen fake gekreun waar ik toch steeds op afknap.
In doggy afgemaakt waarin het me wel opviel dat condoom werd vastgehouden.
50€, meer moest dat niet zijn. Denk wel dat je -indien je bij haar vaste klant bent- er meer mogelijkheden zijn.
Leuke ervaring, ik zal ze zeker nog eens bezoeken indien er niets anders meer op het verlangslijstje staat.