Recensie Isabella, Schipperstraat 14/3, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
JARIGE JOB
Forumpionier
2.283
11/07/21
12.229
96
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame deed haar best om je uit te nodigen en fysiek sprak ze mij aan dus ging ik eerst eens vragen wat haar naam was en ze beloofde 50 voor 20 minuten en we gingen naar boven.
Toen ik haar het briefje van 50 overhandigde verscheen er een glimlachje op haar gezicht en ontdeden we ons van overtollige kleding en ik stelde voor om eerst mijn handen te wassen maar ze vond dat niet nodig, ik was proper genoeg zei ze:(
Ik nam dan maar plaats op bed en toen begon ze ferm te zagen om langer te blijven, een half uur of een uur en toen ik zei vandaag niet begon ze vragen te stellen waarom niet en ik voelde de bui al hangen!
Ze nam het condoom uit de verpakking en deed deze om een slappe lul want een opwarmertje was blijkbaar ook niet nodig, haar poes aanraken kon enkel als je langer boekte, ze lag in een positie zodat ik enkel haar benen kon aanraken en na een minuutje te pijpen wat ze nog naar behoren deed stopte ze , (ik had ondertussen wel een volle erectie gekregen) ze kwam in cowgirl op mij zitten en begon te kreunen als een gek, een positiewissel was geen probleem maar in missionarissen houding mocht ik niet teveel steunen op haar en ik mocht mij omdraaien en als ik op mijn rug lag begon ze te rukken als een gek, ik nam over anders ging ik er mss nog een blessure aan overhouden.
Ik wilde het gebruikte condoom weggooien maar ze moest eerst nog een vers vuilzakje aanbrengen in de vuilbak wat erop wees dat ik hoogstwaarschijnlijk haar eerste klant was, het was ondertussen 10 u in de avond en ze stond er al een tijdje.
Toen ik het pand ging verlaten zei ze tot de volgende keer en wel voor een uurtje wees ze mij erop en die denkt dat ik dat ga doen zeker.:rolleyes:
Deze mooie slanke dame biedt wel het absolute minimum maar je handen niet mogen wassen is ondermaats, het is nog maar de 2de raamdame ooit die dat weigerde, ik werk zelf in de voeding dus ik weet maar al te goed dat dit geen overbodige luxe is en door haar aandringen om meer geld te rapen was de sfeer toch gedeeltelijk verpest wat nog een reden is om haar niet meer te bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste ontmoeting met Isabella was toen ze tijdens een date die ik had met haar collega Alexia (gestopt) dronken de kamer opkwam.
Dat is al een tijd terug.
Later haar nog eens bezocht, na lang twijfelen, ik vind haar niet onaantrekkelijk.
Toen was ze wel nuchter. Maar gefixeerd om de date niet langer dan 15 minuten te laten duren.Om daarna weer een uur vrij te kunnen zitten., want deze maakt veel wachturen. Ook wil ze je een uur a 200 aansmeren.
Wat ze doet , doet ze wel redelijk, alleen heel kort.Tijdens pijpen kan je haar voeten kussen. Intiem niet gedaan.
Ga ik terug? Nee natuurlijk niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan