Ik wilde haar al een tijdje bezoeken en nu toch gelukt. Ik was eigenlijk verlokt door de foto die ze eerst op de site van MM had, van dat ze op die ballustrade stond, maar goed.
Ja, het was meteen ook mijn eerste keer bij MM. Nou, vriendelijke ontvangst door aardige gastvrouw. Op tafel lagen vier mobiele telefoons en twee schriften met afspraken. Isabella werd geroepen en we mochten samen naar haar kamer.
Ja, hoe ziet ze eruit: klein, wel stevig met een heel lief en mooi gezicht. Chocoladebruin met kroeshaar. Ik vond haar eigenlijk meer Afrikaans dan Latijns-Amerikaans. De kamer was luxe, met mooie kroonluchters en een bed met lekkere kussens, spiegels aan het plafond, het kon niet op.
Ik koos pzc en intiem voor 50 extra. Nou, het voorspel, daar was ik niet zo stuk van. Kussen mocht, tongen niet. Zoals gezegd, is het een stevige jongedame en ook sterk. En ik vind het altijd vervelend als ik aan de borst wil of wil snoepen van het kutje dat ik dan met kracht wordt weggeduwd en dat er continu wordt tegengewerkt. Nee, is nee. Maar niet als je geen nee zegt, wel heel erg gaan worstelen. Met Afrikaanse vrouwen heb ik dit ook meegemaakt. Nou, uiteindelijk kon het toch. En daarna was ik aan de beurt. Nou, het pijpen, dat moet ze nog eens goed gaan leren. Dat was het niet waard.
Ja, en toen het neuken. Je merkt dan wel dat die kussens onhandig in de weg liggen. En het was ook behoorlijk zweterig in die kamer. Dus het ging allemaal niet zo lekker. Het condoom gleed ook af en toen sprintte ze meteen de kamer uit om zich van onderen uit te spoelen. Beetje overdreven en ik vraag me af of dat veel nut heeft, maar goed. Daarna weer terug. Slappe moest weer stijf en condoom eromheen en weer gaan.
Het was het allemaal toch niet echt. En ik had door dat het bijna tijd was en ik heb haar toen bedankt. Ik heb het geld gegeven, gedouched en hem gepeerd.
Maar goed, ik was nog niet klaargekomen. Dus ik ben toen doorgereden naar een pinautomaat om nog een keer 200 op te nemen en toen reed ik door naar mijn favo-adresje waar ik in de armen van
een beeldschoon, klein, tenger vrouwtje met superb pijpskills heerlijk ben klaargekomen.
Kortom, Isabelle is een lieve meid en heeft een heel mooi en lief gezicht. Doet wel haar best, maar over de hele performance eigenlijk toch niet tevreden. Herhalingsgevaar voor mij daarom: niet.