Recensie Isabella Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OfficialDimitri

Wandelaar
37
07/04/22
18
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Biseks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Soft SM
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
  10. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.nl/thuisontvangst/dames/nieuw-vlaams-1213.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Isabella ontvangt in Hasselt, Heusden, Geel en Hechtel. Vorige week ben ik in Hasselt geweest. Op een luxueuze kamer ontvangt ze. Ze doet de deur open in een mooie jurk, haren netjes gedaan, goede parfum op en niet te veel make-up, iets waar ik van hou. Ik heb een uur met haar doorgebracht. Ze nam een douche, masseerde me en begon me lekker te rukken met olie. Heerlijk! Pijpen met een condoom is niet gebruikelijk, maar ze zei dat ze een vriend heeft, jong is en alles veilig wil hebben. Dit was iets wat ik al vanaf het begin wist, dus ik respecteerde haar beslissing. Diep pijpen, met veel speeksel en geluiden. Nadien ging ze op mij zitten en begon ze mijn lul te berijden. Daarna heb ik met haar verschillende standjes gedaan en toen ik klaarkwam nog een douche genomen. Tijdens de date heb ik ook een prettige conversatie met haar kunnen hebben. Ze is vriendelijk, sociaal en heel knap. Wel prijzig, maar subliem in haar categorie. Ze heeft er een vaste klant bij.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan dit ook bevestigen dat zij een topper is. Ben 3 keer bij haar geweest, en iedere keer was het super, 2 keer met haar vriend erbij en 1 keer alleen met haar. Ze is een echt sletje, ze houdt van harde sex en brengt ook haar eigen attributen mee, tepelklemmen, plugs, grote dildo's zweepjes enz. En die je naar hartelust mag uit proberen op haar, ze houdt ervan als je haar billen met de zweep bewerkt. Ze is ook intelligent en doet alles safe en ze is bloedmooi. Zeker een aanrader.
 
Ik kan dit ook bevestigen dat zij een topper is. Ben 3 keer bij haar geweest, en iedere keer was het super, 2 keer met haar vriend erbij en 1 keer alleen met haar. Ze is een echt sletje, ze houdt van harde sex en brengt ook haar eigen attributen mee, tepelklemmen, plugs, grote dildo's zweepjes enz. En die je naar hartelust mag uit proberen op haar, ze houdt ervan als je haar billen met de zweep bewerkt. Ze is ook intelligent en doet alles safe en ze is bloedmooi. Zeker een aanrader.
Wil ook wel eens miss met haar vriend een trio met haar
Wat voor type is de vriend, leeftijd?
Is die bi of hetero?
 
Mening van de klant is vaak anders dan van de dame
Vandaar de vraag hier…
Haar vriend is ok. Hij doet wat je hem vraagt. Heb hem de laatste keer gevraagd Isabella anaal vol te spuiten en daarna de kamer te verlaten. Hij neukt ze heel hard, super om te zien... mening van de klant, top
Ik kan dit ook bevestigen dat zij een topper is. Ben 3 keer bij haar geweest, en iedere keer was het super, 2 keer met haar vriend erbij en 1 keer alleen met haar. Ze is een echt sletje, ze houdt van harde sex en brengt ook haar eigen attributen mee, tepelklemmen, plugs, grote dildo's zweepjes enz. En die je naar hartelust mag uit proberen op haar, ze houdt ervan als je haar billen met de zweep bewerkt. Ze is ook intelligent en doet alles safe en ze is bloedmooi. Zeker een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan