Recensie Isabella, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maximo

Newbie
15
03/10/21
30
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4900083-isabella#overview
Totale kosten (in euro)
€ 100,-
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had al een oproep geplaatst in de Zuid-Holland WHEM-sector maar helaas geen enkele reactie daarop ontvangen dus maar zelf het heft in handen genomen. De Kinky advertentie gaf niet heel veel extra informatie maar op een of andere manier bleef Isabella mij toch trekken. Qua prijs nog de oude standaard voor een half uur € 100,- en daarvoor wilde ik wel een gokje wagen.

Afspraak snel gemaakt via de Whatsapp, communicatie in gebrekkig Engels, en ik kon binnen het uur al op komen draven. Isabella ontvangt op de rand van Den Haag Zuid West in een net appartement. Na de gebruikelijke puzzeltocht, je krijgt een huisnummer op en als je daar dan bent is het natuurlijk weer een ander nummer in de buurt. Begrijpelijk maar af en toe wat omslachtig.

Op het moment van het opengaan van de deur stond er een mooie Latina MILF met een grote glimlach, een paar heerlijk stevige Latina-benen en dito kont en een paar goede onbewerkte tetters waarmee je, na later bleek, lekker mag spelen. Isabella is half Braziliaans en half Italiaans maar spreekt goed Spaans. Gewoon nog een lekker wijf ondanks haar 50 jaar.

Werd een klein kamertje ingeleid en kreeg gelijk een heerlijke zoen. Na de financiële afhandeling uitgekleed en kon het feest beginnen. Het werd een goede rustige vanilla-sessie waarbij zowel Isabella als ik aan ons trekken kwamen. Het enige nadeel was de schoonmaak met van die vreselijk irritante tissues. Als je daar gevoelig voor bent, en dat ben ik, heb je daar nog dagen last van. Maar ja, wilde het moment suprême niet onderbreken dus verder niet over gezeurd.

Ben je op zoek naar een zekerheidje zonder al teveel gekkigheid is Isabella de juiste dame voor je. Waar voor je geld en dat is steeds zeldzamer aan het worden in het Privé ontvangst wereldje. Wie weet ga ik nog eens een keer langs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan