Recensie Isabella, Den Haag, Geleenstraat 96 k1 (vh 126a k2) 3,60 ster(ren)

• Onderwerp starter Voormalig lid 683
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 683

Guest
Enige tijd geleden bezocht ik (na haar in geen tijden te hebben gezien) de schoonheid die zich eertijds Isabella noemde. We herkenden elkaar onmiddellijk. Of ze die nom de plume nog steeds gebruikt, geen idee. Ik heb er niet naar gevraagd en sprak haar spontaan aan met haar eigenlijke voornaam. Ze is iets gezetter dan vroeger (maar nog steeds aanminnig slank) en heeft zich ge-intellectualiseerd door het dragen van een bril.

Het samenzijn voltrok zich in K1 en de tweede keer in K4, als ik het me goed herinner (hetgeen niet zeker is). Ik heb een en ander toen hier niet gemeld, want ik was toen nog onschuldig-onwetend wat betreft het bestaan van deze site.

Alles was zoals vanouds (behalve het heuglijke feit dat zij een aantal onhebbelijkheden heeft afgezworen, zoals roken - maar volhouden is een tweede): ze kletste aan een stuk door in een mengeling van Engels, Frans en Italiaans (terwijl ze prima Nederlands verstaat en die taal beter spreekt dan ze zelf denkt) en, oh ja, er moest ook nog worden gesekst.

Daarbij is ze wat passief. Maar ik betaalde haar, zoals vroeger, slechts het instap-tarief. Wellicht komt ze, als er wat meer uit de beurs komt, fysiek net zo los als verbaal. Zal dat in de nabije toekomst eens uittesten.

Als je een band met haar hebt opgebouwd of kunt opbouwen is ze uitermate aardig. Ben je meer van zwijgen is zilver en seksen is goud, dan weet ik niet of zij het meest ideaal is. Want ik neem aan dat ze niet alleen bij mij soms meer losgaat met woorden dan met daden.

Vanavond weer volop genoten. Ze was een tiental dagen afwezig geweest. Zei ze. Vertelde uitgebreid waarom. Niet aan mij om dat te openbaren. Vind ik. Wel deed ze actief mee. Deze keer.

Via mijn jongeheer maakte ze het jongetje in mij wakker: wat is braaf toch vervelend en stout toch lekker ...

Goed hè. Korte zinnen. Geen moeilijke woorden. (Zie de teksten bij Alexa/Anda - die er vandaag niet was. Althans niet werkend.)

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zondag was ik op een tijdstip in deze straat maar moesten veel meiden nog beginnen. Tijdens mijn rondje had ik deze dame met bril al gespot. Twijfelend tussen twee dames greep ik er bij beide steeds naast omdat er net iemand wel sneller kon beslissen dan ik. Na lang wandelen was ze uiteindelijk vrij en kon ik bij haar naar binnen. Dame spreekt een klein beetje Nederlands en zoals eerder beschreven ook vele andere talen. Alles ging er rustig aan toe, zonder haast. Gezellige dame waardoor de spanning snel weg was. Zeker voor herhaling vatbaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Isabella is weer terug op haar oude plek. Voor het laatst gezien (en geneukt) medio 2018 (zeker wel een keer 10, was redelijk verslaafd aan dr). Ik zag haar staan dinsdag een paar weken terug. Inmiddels alweer 2 keer bij haar geweest.

Ze is erg lief en heeft - mijnsinziens- een heerlijk lichaam waar je overal aan mag zitten. Ze heeft een gevoelig klitje waar je lekker aan kan likken. Neuken kan zo hard als je wilt. Ze vindt alles prima. Ze praat wel veel tijdens het neuken :p verder is het een fijne vrouw waarbij veel mogelijk is als je haar wat langer kent. Ze is gestopt met roken wat ook chill is. Verder draagt ze een bril en heeft ze zwart haar.

Toppertje dit. Geniet ervan gents zolang het kan en ze vrij is.

"(-) pijpt Isabella eventueel tegen meer prijs ook zonder condoom?"

Dit type vraag wordt veel gesteld.

Maar niet iedere dame doet bij B wat zij (soms) bij A doet. Of hanteert bij iedereen dezelfde (meer-)prijs.

Vaste klanten worden vaak meer in de rubberloze watten gelegd dan nieuwkomers. En soms ook weer niet: kwestie van pogen om de novicen tot "vaste klanten" om te toveren.

Dus wat Theo kan / mag verwachten van de dame die zich Isabella noemt: vragen en uitproberen.

Suck-cess ...

Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben ook bij deze dame geweest, dame is inderdaad erg vriendelijk en vrolijk, maar wel moeilijk te verstaan.
Sexueel gezien vond ik het niet veel voorstellen, nogal ongeïnspireerd allemaal. PZC deed ze wel, maar met weinig enthousiasme.
Dat veel te kleine kamertje maakt het ook allemaal niet aangenamer.

Klaarkomen niet gelukt, ik had er na een tijdje ook helemaal geen behoefte meer aan.

Lieve dame (daarom 1 ster erbij voor algemene beoordeling), maar ik word totaal niet opgewonden van haar.

Gisteren ff een bezoekje gebracht omstreeks 21u. Ze is inderdaad verhuisd naar één van de eerste kamertjes van de hunsestraat. Ze had gezeik met de vorige uitbater van de kamer in de Geleen ofzo.

Kamer is echt piepklein en gek ingedeeld. Bed is smal en weinig ruimte.

Ze deed een cockring met vibrator om. Zomaar uit het niets. Het stoorde me dus heb t er gelijk weer afgehaald ^^

Verder prima gewipt. Blijft een lekker ding waar ik weer veel te veel geld aan uit geef. Ze had gisteren touwlaarzen aan. Ze heeft verder twee namen van familie leden boven dr borstem getatoeëerd. Ik ga er vanuit dat hiermee de uiterlijke kenmerken wel bemoemd zijn.

Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame zojuist ook bezocht. Kan me goed vinden in het bovenstaande. Zeer vriendelijk maar intiem en pijpen viel een beetje tegen. Wel 69 zonder meerprijs. Dat doen niet al haar collega's.

Dat praten tijdens het neuken is inderdaad wel wat storend!

Laatst bewerkt:
Goed punt, ze zegt Italiaanse te zijn dus eigenlijk Zuid-Europees. Maar goed, op haar vraag over mijn woonplaats heb ik haar ook niet de waarheid verteld.

Ze is sinds deze week verhuist naar hunsestraat 4 k3. Eindelijk weg uit dat gekke kamertje . Ze is er zelf ook blij mee. Voor de liefhebbers, ze werkt vanaf 11u30 en gaat niet terug naar haar geboorteland.

Kan iemand dit aanpassen?

Ze is al enkele weken geleden, misschien zelfs al een maand, verhuisd.
Het kamernummer kan variëren, volgens mij zat ze vandaag op k4.
Dmv de rapporteerknop vraag ik om het adres aan te passen.

Afgelopen week bij deze madame naar binnen gelopen. Na lang dwalen meende ik onverrichter zaken huiswaarts te keren maar de ondeugende blik door het brilletje voorkwam dat. Ik heb een prima tijd gehad, maar praten kan deze dame ook. Toen ze met wat handwerk bezig was kreeg ik nog een lezing over vaccinaties, Italie en weet ik wat allemaal. Ik dacht heel eventjes dat ik thuis met mijn eigen vrouw bezig was want die klets ook meer dan dat ze los gaat.

Ik heb de moeite genomen om wat 'gezellig' mee te kletsen en dan lijkt ze nog wel wat los te komen. Ondanks dat de gesprekken nergens over gaan kreeg ik wel het idee dat ze uitgebreid de tijd nam en me ook alleraardigst verwend heeft. Ik weet niet goed waarom maar als ik in de buurt zou zijn dan zal ik zeker nog een keer binnen lopen. Naar mijn smaak heeft ze ook een heerlijk lijfje waar je alles mee mag doen !

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs een hele ontspannen zaterdag gehad. leuke meid, praat makkelijk en laat je op je gemak voelen. Geen extra's besproken maar zal vast wel een en ander mogelijk zijn.😛

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Om het nieuwe jaar in te wijden Isabella met zwarte bril ontmoet. Ze zat in de Geleenstraat (nummer 126 k2) aan de even kant meteen links naast de deur. Aan de rechterkant van diezelfde deur zaten overigens een SM meesteres met een andere SM man/vrouw achter hetzelfde raampje. Pijpen neuken was 50 beffen +50. Voor beffen toen maar bedankt. Ik werd aangetrokken door haar gezicht, en haar nagels die er mooi uitzagen. Verder vond ik de dame ontzettend dun, en veel tattoos. Op elke borst zit een tattoo, en verder nog meer tattoos willekeurig waardoor het er een beetje rommelig uitzag. Toen ik binnen kwam bleef ze maar op haar telefoon typen, maar ik had geen haast. Toen ze klaar was met type ging het condoom erom en begon ze met pijpen, wat eentonig was, maar wel zijn uitwerking had. Toen vroeg ik of ze met haar nagels over mijn lichaam en tepels wilde gaan. Ik zag wat enthousiasme in haar ogen, en ze begon fanatiek te plagen en haar nagels te gebruiken. Dit werkte nog beter dan pijpen en al vlug gingen we over tot het hoofdgerecht. Ik denk dat ik haar eerste klant was, want haar kutje was retestrak. We moesten echt flink duwen in missionaris om een goede connectie te krijgen, zij ook flink duwen. Ze gebruikte verder geen glijmiddel, en ik zat er heerlijk in. Zij fanatiek met mijn tepels spelen. Het resultaat duurde niet lang meer, maar daarna mocht ik nog even binnen blijven en de laatste druppels eruit persen. Zij bleef mij liefdevol strelen. Ik kan niet anders zeggen maar ik vind haar een zeer aardige dame. Daarna nagebabbeld, gewassen ten weer op pad gegaan. Op zich heeft ze in mijn ogen niet het meest aantrekkelijke lichaam, maar was blijde verrast door haar inzet en uitwerking.

Laatst bewerkt:
Kom heel af en toe in de Geleen.
Deze Isabella al vaker gespot (zit er eigenlijk altijd als ik in de Geleen kom) en oogt altijd vrolijk.
Vorige week was het s'middags redelijk rustig en toen uiteindelijk voor Isabella gekozen.

Eenmaal binnen in het pand schrok ik hoe klein haar kamer is, eigenlijk niets meer dan een bed. Kon alleen mijn jas ophangen aan een haakje en de rest van de kleren maar op de grond gelegd.
Een beetje dezelfde ervaring als de meeste van bovenstaande recensies. Vrolijke meid en kletst aardig, op bed wat hectisch, maar je mag haar overal aanraken. Toen ze merkte dat ik wel in ben voor wat soft-sm, deed ze dit een beetje tijdens de sessie.
Opzich me wel vermaakt voor 50 euro, maar kans is klein dat ik haar nog een keer bezoek. Dit was wel de minste kamer die ik aan de Geleen heb bezocht, zag er een beetje shabby uit.

Terug
Bovenaan Onderaan