Recensie Isabella, Brussel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

apoc

Newbie
7
25/06/24
10
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabella-your-girlfriend.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Recent bezocht. Proper en net gebouw en appartement. Groot en mooi lichaam. Ze ziet eruit zoals op haar foto's. Praten was niet zo evident, niet in het Engels maar ook niet zo in het Frans. Eerst korte stevige massage. Dan begon ze mij zelf kort te tongkussen. En zakte heel snel af naar beneden, deed (rode) condoom om slappe pielemans (zonder condoom was niet mogelijk ondanks dat haar advertentie dat zegt) en dan veel te hevig pijpen (was turn-off voor mij %D); moest haar ook vingeren op een nogal bazige manier (ze werd wel snel nat); toen kwam ze op mij zitten ook al was ik nog niet op volle oorlogssterkte omdat ik mij niet helemaal op mijn gemak voelde door de gang van zaken... er was geen opbouw; dan doggy genomen waarbij het er wel stevig aan mocht toegaan, en klaargekomen in condoom. Nazorg was in orde. En dan werd de babbel beetje awkward waarbij ze over haar privéleven begon te praten en regelmatig dezelfde dingen zei... er spoorde iets niet helemaal; had er geen goed gevoel meer bij en heb mij maar uit de voeten gemaakt ook al was ze wel vriendelijk en wou ze nog kussen aan de deur; heb haar een handje gegeven als stil protest %D nie wieder. toen ik de lift uitkwam, liep ik een collega en volgende klant al tegen het lijf denk ik %D
 
Terug
Bovenaan Onderaan