Recensie Isabella, Amersfoort Privé, Amersfoort 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DirkJammer

Newbie
3
05/12/21
3
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/isabella-2/
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een aantal weken terug een bezoekje gebracht aan Isabella bij Amersfoort Privé.

Op Kinky.nl wordt ze omschreven als "mollig", maar ze heeft gewoon een normaal postuur. Wel met een (erg lekkere) grote kont. Haar borsten zijn gelift, wat ik persoonlijk niet zo mooi vind. Ze is een mix van Italiaans en Turks, dus niet Oost-Europees zoals op de website staat. Ze spreekt goed Engels en weet je goed op je gemak te stellen.

Voor de combinatie van PZC, tongzoenen en beffen vroeg ze de hoofdprijs van € 150. Dat is me te gek, dus daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Voor alleen PZC vroeg ze € 70. Eigenlijk ook te veel, maar vooruit. Later, ik denk toen ze doorhad dat ik haar klit wel wist te vinden, vroeg ze me op eigen initiatief of ik haar toch wilde beffen, dus maar goed dat ik daar niet extra voor betaald heb.

Isabella steekt gedurende de date voortdurend haar vingers in je mond en wil dat je eraan likt en zuigt. Dat vindt ze kennelijk opwindend, maar ik word er niet warm of koud van. Ook hoor je bij de minste of geringste aanraking al "baby, baby". Het is niet dat ze zelf niet geniet, maar ze overdrijft een en ander nogal. Voor mij een afknapper. Neuken was lekker (je mag haar goed hard en lang nemen), en ze toont voldoende inzet (gingen over de tijd; ook veel dirty talk), maar haar pijpvaardigheden zijn niet om over naar huis te schrijven: ronduit pijnlijk! Dat kan er ook mee te maken hebben dat ik besneden ben: mogelijk is ze dat niet of onvoldoende gewend.

Al met al geen slechte ervaring, maar het herhalingsgevaar is niet groot.

Terug
Bovenaan Onderaan