Vanmiddag bij Isabell geweest in de bekende boerderij in Nijmegen.
Nou ik kan jullie vertellen, na de blamage van Clara gisterenavond heeft Isabell alles weer goed gemaakt. Wat een heerlijke vrouw!!! Een echte Buttsnorkeler vrouw. Lang geleden neukte ik in Golden Time ook vaak met een Hongaarse en die noemde het altijde een Hungarian Party. Nou dat was het vanmiddag ook!
Ik was 10 minuten te vroeg en belde haar alvast. Ze zou me zo terug bellen als ze klaar was. Een minuut later ging de telefoon. Kom maar binnen. Bij binnenkomst kreeg ik een lekkere zoen, ze was gekleed in super geile zwarte lingerie en stiletto heels. Ik wilde me graag even douchen. Geen probleem en er werden me twee handdoeken overhandigd, één voor het afdrogen en de ander voor op de grond, over service gesproken.
Bij binnenkomst op de kamer meteen begonnen met zoenen en al snel op het bed beland. Jeetje wat kan dat mens lekker bekken zeg, niet te geloven. Al zoenend had ze al snel mijn apparaat in haar hand en terwijl ik haar lekkere tieten aan het likken was begon ze m'n pik en ballen in te smeren met olie. Daarna kon het pijpen beginnen. Deze vrouw geeft waanzinnige blowjobs. Laat ik het daarbij houden. We hadden een erg goede sexklik en ik merkte dat we beide een dominant randje hebben wat het erg leuk maakte. Heel erg leuk zelfs. Ik wilde haar natuurlijk terug verwennen en heb haar flink gebeft en haar kontje gelikt, waar ze enorm geil van werd. Uiteindelijk nog in een 69 beland en wat andere wilde posities. Na bijna een half uur van elkaar genoten te hebben met orale sex ging er een regenjas om en kwam ze er boven op zitten. Veel langer dan een paar minuten hield ik het niet vol.
Een heerlijke massage volgde, want we hadden nog een half uur zei ze. Na een minuut of 10 masseren pakte ze wat olie en binnen 2 minuten had ze m'n pik weer op oorlogssterkte. Het feest kon weer beginnen. Nog meer olie, nog wat olie, pijpen en ballen likken als de beste, wat een feest!! Ik had het gevoel dat ze wilde dat ik haar mondje vol zou spuiten maar ik wilde nog langer genieten. Ze zoog en trok aan m'n pik als een bezetene. Ondertussen kon ik haar reet zien in de spiegel. Fantastisch. Na nog wat 69 actie wilde ik haar nu eens lekker doorneuken. Ik houd van missionaris en zij blijkbaar ook. Ze ging er lekker voor liggen. Benen wijd en met twee vingers haar kutlipjes uitelkaar terwijl ze met haar bovenarmen haar enorme tetters bij elkaar drukt. Jas er om en m'n pik gleed soepeltjes naar binnen. Ze was drijfnat. Toen lekkere lange halen gemaakt waarna ze na een paar minuten klaarkwam. Gefaked of echt, weet ik niet. Ze genoot er nog lekker van maar inmiddels was ik al zeker een uur binnen. Ze vroeg me daarom om ook te komen. De tweede ronde kan ik meestal erg lang volhouden en besloot om er effe flink op los te raggen. Na een minuutje of twee stootrammen spoot ik al tongend met deze heerlijke Isabel het rubbertje vol.
Wat een waanzinnig lekkere chick die voor veel in is als je de juiste klik hebt. Er is nog wel wat meer gebeurd dan wat er in haar ad staat en dan wat ik heb aangeklikt, maar ik weet dus niet of ze dat met iedereen doet (voor ik vragen krijg, nee het was geen bare fuck) dus ik heb die zaken ook niet aangevinkt.
Na afloop ging ze ook nog lekker mee douchen! Heerlijk met die lekkere prammen mee onder de hete douche. Uiteindelijk een uur en een kwartier binnen geweest, met zo'n beetje de beste service die ik ooit heb gehad, en ze vroeg me 150,-
Ik heb haar gedurende de date en naderhand diverse complimenten gegeven en er maar een fooi bij gedaan voor de goede service. Hier kunnen heeeel veel DVP's nog wat van leren!!