Recensie Isabela, Leeuwarden (vh Groningen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Soprano

Newbie
2
04/10/24
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2786980-isabela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb deze jonge dame in Groningen centrum bezocht, maar ik zie nu dat ze in Leeuwarden is, daarom plaats ik de recensie gewoon hier. Ik houd deze recensie kort en bondig;

Contact via WhatsApp ging soepel. Bij latinas twijfel ik altijd een beetje wie achter de telefoon is want in mijn kleine ervaring is het in de werkelijkheid altijd een moeilijke communicatie gezien slecht Engels. Ik wou bij haar alleen vluggertje, pijpen mc daarnaast kost 30 euro's extra, zoenen doet ze niet. Ik heb naar andere extra's en wensen niet naar gevraagd.
ik was netjes op tijd op locatie en was ze netjes op tijd klaar voor. deur geopend en bij de deur kwam een bloedmooi vrouw te verschijnen. De foto's kloppen zeker qua lichaam, gezicht is mooier dan ik verwacht heb, en ze spreekt voldoende Engels. Ik twijfelde niet meer wie achter de mobiel was!
Het was makkelijk met haar te praten, en is intelligent, haar huid is zacht en ruikt prachtig. Op de ad stond dat ze 24 jaar oud, maar volgens mijn is ze wel jonger, misschien 21 of 22. Ik ben zelf 29 jaar jong, maar eerlijk gezegd was ze toch te jong voor mij, maar goed.

De kamer was netjes en schoon, toen woonde ze met andere dames in de apartment en dus je hoort wat lawaai de hele tijd.
In de kamer heeft ze tegen mijn pik gedanst, mijn lippen tegen haar nek, ben in no time behoorlijk geil geworden. Binnenkort was ik naakt op bed, afgetrokken, condoom daarop en heb een goede blowjob gekregen, daarna ging ze on top en de fun was begonnen, maar gezien haar mooie billen en haar "riding" skills, kon ik eigenlijk niet lang volhouden haha, en dus binnen de 20 minuten snel klaar ben. Ze geniet, denk ik, van wat ze doet

Het was een prachtige korte tijd bij haar. Ze is professioneel, schoon en intelligent. De price tag is echter op de hogere kant. Misschien kom ik terug bij haar, en deze keer voor langere tijd. Maar gezien de prijs en de leeftijd is het herhalinggevaar voor mij iets kleiner.

Excuses trouwens voor de taalfoutjes, NL is niet mijn moedertaal ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan