Gisteren sinds lange tijd weer eens een DVP bezocht. Het was druk op de weg dus om niet inde file te staan Den Haag ingereden en bij Diane's Secret ontspanning gezocht. Het was weer een aantal jaar geleden dat ik hier geweest was. Het blijft een privehuis wat betaalbaar is en bloedmooie vrouwen heeft. Gisteren was het een moeilijke keuze om uit al de prachtige dames een keuze te maken. Keuze laten vallen op Isa omdat ik haar profiel al eerder was tegengekomen in Dordrecht maar nooit de reis daarnaar toe heb gemaakt. Nu ze in Den Haag zit mooie kans om met haar een date aan te gaan.
De date was er eentje om niet te vergeten. Isa is een ervaren dame die weet hoe ze een man moet verwennen en naar een hoogtepunt moet krijgen. Bij binnekomst op de kamer al heerlijk tongzoenend het voorspel gestart. Na de wasbeurt heerlijk op bed verder gegaan. waarbij wederom zoenend het voorspel verder werd ingezet. Ze zakte vervolgens af om mijn kleine maat eens goed met haar mond en tong te verkennen. Snel het jasje om waarbij ze vervolgens een heerlijk pijpbeurt gaf. Daarna was het mijn beurt om haar heerlijke vrouwelijke deel te onderzoeken. In wat verschillende standjes aan de slag gegaan waarop ze uiteindelijk me in cowgirl heerlijk tot een hoogtepunt wist te krijgen.
Herhalingsgevaar zeer groot !