- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
Op doublet 8k3 zag ik een nieuwe jongedame met groen/ blauwe ogen met lang zwart haar in een donkere groene lingerie.
Ze heeft een slank/ normaal postuur met mooie borsten.
Ze stelde zich aan mij voor als Iris (klonk als Airis) en vertelde dat ze 22 jaar jong is en Roemeense is.
Bij binnenkomst gingen de kleren vrij snel aan en ging ze vrijwel direct een condoom om mijn slappe lul doen - ik vroeg haar om mij eerst op te warmen maar dat leek ze niet echt te snappen dus afijn, condoom eromheen en het pijpen deed ze wel zeer goed.
Daarna volgde sex in missio, waarna ik klaarkwam (mc). Heel leuk jong meisje maar niet de beste ervaring die ik heb gehad.
Ik denk dat ze pas met dit werk is begonnen maar zeker het proberen waard.
Ze heeft een slank/ normaal postuur met mooie borsten.
Ze stelde zich aan mij voor als Iris (klonk als Airis) en vertelde dat ze 22 jaar jong is en Roemeense is.
Bij binnenkomst gingen de kleren vrij snel aan en ging ze vrijwel direct een condoom om mijn slappe lul doen - ik vroeg haar om mij eerst op te warmen maar dat leek ze niet echt te snappen dus afijn, condoom eromheen en het pijpen deed ze wel zeer goed.
Daarna volgde sex in missio, waarna ik klaarkwam (mc). Heel leuk jong meisje maar niet de beste ervaring die ik heb gehad.
Ik denk dat ze pas met dit werk is begonnen maar zeker het proberen waard.