damestester
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Irina is 21 en dit was een van haar eerste dagen in Antwerpen, maar ze heeft wel eerder in het buitenland als hoer gewerkt. Ze heeft een leuke uitstraling vind ik, veel energie. Toen ik vroeg naar de prijs, zei ze for 50 only quickie, 10 minutes. Hmm dacht ik, opschieten dan maar. Maar dat viel alles mee!
Ik vind haar best knap! Ze heeft een normaal postuur, lekker jong lijf, alles nog strak. Kleine tieten, een roze, vrij dikke kut, niet superstrak. "don't touch my clitoris today, it's very sensitive" toen ik met mijn hand in de buurt kwam..
Ze pijpt heerlijk, goede techniek. Dan neuk ik haar echt heel lang, hard en diep, ze neukt goed mee en lijkt het lekker te vinden. Ik neem haar in allerlei standjes, op een gegeven moment kan ik niet meer en rust ik even uit. Normaal het teken voor een hoertje om met de hand het af te maken, maar Irina blijft liggen met haar benen wijd "tired?". En ik ging weer door.
Echt een leuke meid. #1432
Ik vind haar best knap! Ze heeft een normaal postuur, lekker jong lijf, alles nog strak. Kleine tieten, een roze, vrij dikke kut, niet superstrak. "don't touch my clitoris today, it's very sensitive" toen ik met mijn hand in de buurt kwam..
Ze pijpt heerlijk, goede techniek. Dan neuk ik haar echt heel lang, hard en diep, ze neukt goed mee en lijkt het lekker te vinden. Ik neem haar in allerlei standjes, op een gegeven moment kan ik niet meer en rust ik even uit. Normaal het teken voor een hoertje om met de hand het af te maken, maar Irina blijft liggen met haar benen wijd "tired?". En ik ging weer door.
Echt een leuke meid. #1432
Laatst bewerkt: