Inspelen op geweten ivm corona

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DD_0182

Meubelstuk
1.383
08/09/21
1.058
1
Heren,

Heb "last" van het onderstaande. Probeer al geruime tijd met een dame af te spreken maar deze schijnt ook al geruime tijd door corona geveld te zijn. Haar reserves drogen op en nu probeert ze geld van me los te troggelen als "aanbetaling" en dan zou ze extra haar best doen (bla,bla chocoladevla)... Nu stink ik hier natuurlijk niet in, maar hoe zouden jullie er in staan als het een dame is die je al wat langer kent? Dan lijkt het me toch ook iets wat je niet gauw doet...

Alleen betalen als je er direct iets voor terugkrijgt.
En zo niet dan "heb je even geen geld, je moet wat rekeningen betalen, enz".
Ik heb zelf ook een vaste dame die meer dol is op geld dan op mij waartegen ik moeilijk nee kan zeggen...

Laatst bewerkt:
Nooit betalen op basis van een toekomstige belofte, corona of niet. Ooit een dame na afloop een flinke fooi gegeven. Vond ze niet nodig en beloofde de volgende keer me gratis extra diensten te leveren. Een week later stond ik weer op de stoep en ze wist ineens van niets meer. Anekdotisch, ik weet het, niet iedereen is hetzelfde, dus er zullen vast dames tussen zitten die daar wel netjes mee om gaan, maar ik heb mijn lesje iig wel geleerd.

In de Befteling?

Ik heb idee wel eens iemand een extraatje gegeven uit medelijden. Tijdje later en ze is het weer vergeten. Nu beschouw ik elke afspraak als een laatste afspraak, veel makkelijker zo

Ooit een voorstel gekregen om eentje 25.000 BEF te geven, ik kon dan 1 jaar gratis gaan neuken bij haar.
Goed zot. Geen voorschotten bij mij.
Heb wel al wijfies meegemaakt waar ik niet genoeg geld bij had.
Ik vroeg dan, ik zal straks gaan pinnen en kan ik de rest straks brengen.
Het was geen probleem bij sommige hoertjes in het SKW.

Heb wel al wijfies meegemaakt waar ik niet genoeg geld bij had.
Ik vroeg dan, ik zal straks gaan pinnen en kan ik de rest straks brengen.
Het was geen probleem bij sommige hoertjes in het SKW.
Ook meegemaakt, de volgende dag netjes de euro's gebracht, maar op moment zelf , bij verlengen van de date, moest de dvp even zoeken naar geld, en dat werd even weg gebracht. denk achteraf dat dit het netto bedrag was wat de dvp moet afdragen aan de secretaris, en de dvp de gok nam dat ik kwam betalen.

Boter bij de vis en verder niets.

Ik stuur geen foto`s, geen whatsapp-berichten of dat soort dingen. Betaal ook niet vooruit. Zelfs niet als het korting oplevert.
Deze jongen betaalt contant en pas als hij binnen is. Het maakt niet uit hoe lang of kort ik de dame ken, hoe vaak we al hebben gesext.
Goede dames vragen niet om vooraf en dat soort gedoe. Die weten dat ze hun geld krijgen in ruil voor sex en dat ze moeten leveren voor het geld.

Altijd in ogenschouw houden dat een bezoek aan een dvp primair een zakelijke dienst/transactie is. Een beetje gekke vergelijking; maar een AH vraagt ook niet aan zijn klant of hij even geld wil voorschieten zodat hij de huur of z'n leverancier kan betalen.

Nou is een dvp bezoeken een hele andere type transactie gezien het intieme en in sommige gevallen -sociale en emotionele - karakter. Maar ik zou er nooit aan beginnen, ook niet bij mijn 'vaste' dvp's. En als je de lieve vrede wil bewaren kun je gewoon aangeven dat je het zelf ook niet hebt, toch? En als je dan toch even wil helpen kun je extra fooi geven zonder dat je daar iets terug voor verwacht.

Moet zeggen.. tijdens de grootste lockdown.. dat er toch wel een heel stel kanjers mij financieel iets toegestopt hebben. En dat zonder iets terug te verwachten, en ook van een aantal die ik niet eens persoonlijk ken.

Dat waren dus geen voorschotten, maar gewoon een steuntje in de rug. Heel lief!

Maar nu alles gewoon weer kan, dan kan je toch zelf weer je broek ophouden of uit doen ?? Vind het wel een beetje vreemd dat iemand dan nu nog voorschotten gaat vragen, tijdens de lockdowns is het te begrijpen, maar nu toch niet meer?

Ik kan het meestal goed inschatten,wie wel en wie niet.,maar ik ben in al die jaren toch wel een meerdere keren op mijn bek gegaan. Paar duizend euro zeker.Maar ondanks dat,doe ik het bij sommige nog steeds.

Heb heel eerlijk gezegd bij de dame waar ik recentelijk was (zie mijn recensie) ook wat extra's gegeven, maar dat was ook meer vanwege de excellente service...

Tja, gewoon af en toe iets extras geven vanwege hele goede service zal wel meer gebeuren denk ik maar zomaar geld geven omdat iemand zegt het zwaar te hebben door corona is van een totaal andere orde lijkt me.

Maar ik heb er ook heel vaak voordeel van gehad. bv date is normaal €150. €500 gegeven vooraf. En dan 5 dates ervoor terug. En de dames die afspraak niet zijn nagekomen,waren niet echt oplichters,maar door diverse omstandigheden. Dus ja..ik lig er ook niet echt wakker van

Moet zeggen.. tijdens de grootste lockdown.. dat er toch wel een heel stel kanjers mij financieel iets toegestopt hebben. En dat zonder iets terug te verwachten, en ook van een aantal die ik niet eens persoonlijk ken.

Dat waren dus geen voorschotten, maar gewoon een steuntje in de rug. Heel lief!

Maar nu alles gewoon weer kan, dan kan je toch zelf weer je broek ophouden of uit doen ?? Vind het wel een beetje vreemd dat iemand dan nu nog voorschotten gaat vragen, tijdens de lockdowns is het te begrijpen, maar nu toch niet meer?
Als ik het goed lees kan de dame nu nog niet werken door de nasleep van een covid 19 besmetting, ik heb dus mensen in mijn kennis kring die dus na 6 maanden nog van alles mankeren, en maar amper kunnen werken, als ze al werken, en nu vraagt de dame om steun omdat deze van wegen covid niet kan werken
Heel goed mogelijk,maar of je daar in mee moet gaan mag ieder voor zich bepalen, denk ik.
Helaas zou ik het ook niet doen.

Ik heb zelf een extreem druk en stressvol bestaan door mijn werk. Dvps zijn voor mij ontzettend belangrijk. Er zijn een aantal dames die mijn leven voorgoed op een positieve manier hebben veranderd. Uiteraard geef ik waar nodig een fooi, waarbij ik nooit een verwachting heb. Een paar jaar terug als ik na het werk wat te eten ging halen, kocht ik ook een avondmaal voor mijn favoriete dame. Ik kan sommige (zeker niet alle) dames die ik heb bezocht enorm waarderen, zij kunnen van mij steun verwachten als het voor hun moeilijk wordt.

Ja is beetje lastig; maar iemand die niet werkt vanwege corona zou ik me vooral vanaf vragen of die ooit nog gaat werken...denk redelijke kans van niet ;)

Heb zelf wel eens dame wat geld voorgeschoten ivm schulden enzo, maar bij haar was ik al paar x geweest over jaartje tijd ofzo en ik bleef dan ook vaak nog tijdje hangen na het uurtje en vooraf meestal eerst ff bakkie doen en wat lullen etc. Dus dat was ook sv vriendschappelijk/niet strictly business en ik vertrouwde der wel genoeg...een aantal andere evt ook, wel maar de meeste dames in me telefoon zeker niet tho ;)

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan