Recensie Innes, Ladies loft, Lingen-Ems 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk Hoogwater

Wandelaar
50
23/01/24
22
8
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://m.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/lingen-ems-innes-12803457
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Had haar al een paar keer gezien op ladies.de maar twijfelde elke keer en vandaag toch maar even de Wandelschoenen aangedaan. Ik wist van mijn vorige bezoek dat het huis een beetje oud en een bende is en dat was ook niet veranderd:). Op de weg er naar toe had ik er toch niet zo goed gevoel bij maar dacht komt vast wel goed. Bij het huis aangekomen en aangebeld deed Innes open. Bijna de vrouw van de foto's maar wel 10 jaar ouder en een breeder gezicht wat dus ook weer even een domper. Op de kamer financiële zaken even gedaan, zoen deed ze niet wat ik ook jammer vond. Het zat dus allemaal weer even niet mee, hopen dat de sex dan wel goed is. Ging op bed liggen en ze begon me gelijk te pijpen en ze had echt koude handen wat ook absoluut niet lekker was. Na een paar minuten pijpen over op doggy. Na even flink stoten even weer rustig en zegt ze "fertig(klaar)" en toen was ik er wel helemaal klaar mee ja:). Uiteindelijk heeft ze nog wel even haar best gedaan om het trekkend af te maken. Deze dame heeft voor mij absoluut geen herhalingsgevaar. Zag van de week een onderwerp "slechtste en beste" voor bij komen dit is zeker mijn slechtste geweest van dit jaar!

Terug
Bovenaan Onderaan