Recensie Inna, villa Le Rouge Baden Baden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boppy

Wandelaar
50
25/08/22
37
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.villa-lerouge.de/team/sedcard-mila-105268.html
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag Inna bezocht bij villa Le Rouge in Baden Baden Duitsland.
Ik arriveerde laat op de avond en er waren 4 meisjes beschikbaar en die stelden zich 1 voor 1 aan mij voor.
Allemaal behoorlijk mooi, maar Inna viel meteen in de smaak.
Ze had een meisjesachtige uitstraling en is slank en niet te groot.
En de blik op haar fraaie kont met zwarte string deed ook geen kwaad.
Toen ik mijn keuze had aangegeven bij de hostels verscheen Inna en ze vroeg me bijna alsof ze het niet kon geloven "me?".
Basistarief voor een uur (160) met haar afgerekend en even laten gingen we naar de kamer.
Alleen de sm kamer was beschikbaar en Inna had deze nog nooit gezien, wat meteen het ijs brak.
We kleden ons uit en bij de aanblik van haar lichaam kwam mijn p al behoorlijk op oorlogssterkte.
Zoenend en knuffelend greep ze hem vast en begeleide me al snel naar het bed.
Ze vertelde, in overigens gebrekkig Engels, dat ze uit Oekraïne komt en pas een week in de villa werkt.
Pijpen deed ze met condoom, wat ik normaal gesproken wat minder vindt, maar Inna deed het erg goed en lekker.
Ik vroeg of ik haar mocht beffen en ze gaf aan dat dat 50 extra was.
Ben een liefhebber dus dat deed ik graag.
Inna genoot zichtbaar/hoorbaar/proefbaar/voelbaar duidelijk van mijn kunsten en is in korte tijd 2 keer klaargekomen.
Super geil was dat.
Ik vroeg haar of ze meer wilde, maar ze vond het tijd om mij te verwennen en begon me weer te pijpen.
Daarna hebben we geneukt in verschillende posities en uiteindelijk heeft ze me dmv een geweldige handjob laten spuiten zoals ik lang niet meer gespoten had.
Maar goed dat Baden Baden uit de buurt is, anders zou ik er te vaak terug komen,

Terug
Bovenaan Onderaan