Ik ben ook eens langsgeweest bij deze dame.
Ze ontvangt in een nette omgeving en stelt je direct op je gemak.
Na de gebruikelijke afrekening mocht ik mijn handen wassen, om haar te beffen moet je ook je mond ontsmetten.
Na de befbeurt begon ze me heerlijk te pijpen. omdat ik de neigiung heb om vroegtijdig klaar te komen kwam ze on top en deed ze zachtjes haar best.
dit deed ze uitstekend, na 20 min was het toch tijd om de eerste ronden af te sluiten en nam ik haar doggy.
na 10 minuten rusten en massage tijd voor de 2de ronde. ze piijpte hem weer heerlijk stijf. nadiem zij even on top, missio en nadien weer doggy afgemaakt.
Ze heeft idd wel een soort van smetvrees ontwikkeld. kussen mocht niet diep en ze heeft zeker 4 condooms verbruikt. vingeren is niet toegestaan ondanks mijn handen grondig te wassen. (ik kom ook altijd netjes gedouched aan).
Ze heeft in haar kamer ook enkele strategisch geplaatste spiegels
.
Al bij al een zeer vriendelijke dame die uiterst haar best doet om je een leuke tijd te doen beleven. Ze geeft zich 100 procent voor je tijdens je uurtje en zeker geen snel snel mentaliteit.
Ze zou ook pijpen zonder condoom en kidm voor extra, maar ik weet niet of dit waar is, aangzien ze dit niet zelf voorstelde tijdens het bezoek, en haar zeer hygienisch gedrag. Ze is idd knapper dan haar foto's doen vermoeden. Ze is zeer naturel zonder bijgewerkt ze zijn, mooie stevige kleine borsten.
Al bij al een zeer leuke ervaring en er is een zekere vorm voor herhalingsgevaar.