Wandellimbo
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5218914-inkedll
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
In het verleden wel eens wat gepost op Hookers. Nu mijn eerste review hier om bij te dragen aan een beeld van de Limburgse scene.
Het gaat om Milf Lolita. Een type rubens met veel inkt en piercings. Ik ben er normaal niet zo van maar was in de buurt dus hé…
Afspraak via de app gemaakt. Communicatie en afspraak ging netjes. Ze is precies zoals de foto's op SJ. Ontvangt prive en heeft een kamertje met soort blacklight. Ze is aardig en zoent lekker. Pijpen zonder en dat deed ze prima,ze gebruikt haar tongpiercing waar die voor is… ze speelde tijdens het pijpen met haar kut wat ik wel geil vond.
1 x op haar dikke tieten klaar gekomen terwijl ze me aankeek en daarna ff zoenen , condoom om en haar doggy genomen. Ze heeft een enorme dikke kont waar je lekker hard tegen kan stooten.
Ze doet dus wat ze belooft, als je stevige MILF's houdt is ze zeker een aanrader.
EDIT: dit was toen ze nog thuis ontving! Ze werkt tegenwoordig in een club.
Het gaat om Milf Lolita. Een type rubens met veel inkt en piercings. Ik ben er normaal niet zo van maar was in de buurt dus hé…
Afspraak via de app gemaakt. Communicatie en afspraak ging netjes. Ze is precies zoals de foto's op SJ. Ontvangt prive en heeft een kamertje met soort blacklight. Ze is aardig en zoent lekker. Pijpen zonder en dat deed ze prima,ze gebruikt haar tongpiercing waar die voor is… ze speelde tijdens het pijpen met haar kut wat ik wel geil vond.
1 x op haar dikke tieten klaar gekomen terwijl ze me aankeek en daarna ff zoenen , condoom om en haar doggy genomen. Ze heeft een enorme dikke kont waar je lekker hard tegen kan stooten.
Ze doet dus wat ze belooft, als je stevige MILF's houdt is ze zeker een aanrader.
EDIT: dit was toen ze nog thuis ontving! Ze werkt tegenwoordig in een club.
Laatst bewerkt: