WHEM Inga, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Paar vage "recensies" op kinky over haar. In de titel staat anal lover...jaja dat maakt mij erg benieuwd...iemand ervaring met haar achterdeurtje...?

Ff contact gezocht vandaag en ik was eerlijk gezegd positief verrast toen ik een filmpje doorkreeg! Ja...Photoshop, maar toch echt wel een aantrekkelijke meid zeg. Ook hier was helaas geen gezamenlijk momentje mee in te plannen , maar hopelijk alsnog binnenkort ?

Volgens mij adverteert deze dame geruime tijd. Althans ik herken haar foto 12 uit duizenden vanwege die spleet tussen haar tanden. Misschien dat iemand het oude forum kan raadplegen?

Edit: inmiddels al 5 positieve recensies op Kinky. Alhoewel die van Danny345 de enige betrouwbare lijkt te zijn

Ook deze dame is terug in Amstelveen, maar nog geen recensie van haar vorige bezoek(en) zo te zien hier. Wel 7 op Kinky, waarvan die van gj ook betrouwbaar zou kunnen zijn, naast die van Danny345 waar @La Karub naar refereert.

Ik lees dat Danny345 refereert naar de vorige recensie, da's niet degene die erboven staat. Die namelijk 1 maand nadat Danny345 dit schreef geschreven.
Een recensie van dezelfde tijd komt van GJ, die laat zich minder lovend uit, wel tevreden maar geen herhaling. De andere recensies uit die tijd komen van mensen met slechts 1 recensie, daar kijk ik altijd met een oog dicht naar.
Twijfelgeval dus nog steeds.

Ja, zo lees ik ze ook idd. Maar de recensies staan niet op volgorde, dus dat is nooit zo handig, voor wat het waard is.
En GJ is ontevreden omdat ze naar zweet zou ruiken. Tja...anderen las ik daar niet over, dus dat kan een momentopname zijn.

Maar ben het met je eens, twijfelgeval.
Ze appt wel redelijk constant terug, in goed engels. Zal een booker zijn denk ik dan.
Alles is inbegrepen, behalve anaal (50) en cim/cif (20).

Apart wijf is zus de Nijs. Ik dacht ik maak een afspraak met haar vandaag om daarna een uitgebreide review te schrijven voor jullie. Afspraak ingepland en daarna vroeg ze me om een selfie wat ik niet wil sturen ivm privacy. Liever heb ik dan een videocall zodat ik ook haar kan zien maar dat zag ze niet zitten. Ik zei dat ik op de bekende lijst sta en een normale schone gast was maar ze zei dat ik niet meer hoefde te komen. Dan niet doeiiiii 👋🏻👋🏻👋🏻

Heeft ze op de video die dikke spleet wel of niet tussen dr tanden? Wil wel take one for the team, maar ik knap ontzettend af op een fietsenrek.
Het is meer een teasend filmpje. Zie eerder haar andere spleet (in lingerie)...Zonder gein, je ziet haar lichaam, maar niet haar gezicht (compleet).
Heb er 2, op de andere zit haar mobiel ervoor, of ze lacht met haar lippen op elkaar.
Dus nee...kan het niet zien, maar heb ook m'n twijfels of het de dame is op die foto's met dat spleetje...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan