- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Ina werkt al langer in de Geleenstraat, tot nu toe nooit een recensie gezien. Toch ziet ze er lekker uit en ze trekt aandacht, omdat ze niet net als andere dames achter hun mobiel zit maar ze maakt juist contact met wandelaars. Eenmaal binnen ging alles vrij vlot. Cd gaat om slappe pik en ze pijpt wel redelijk. Na twee minuten begon ze al met kom we gaan rampestampen. Gevraagd om nog even door te gaan. Kreeg al snel te horen dat we weinig tijd hebben ?
Omdat ze een heerlijk kontje heeft gelijk begonnen in doggy. Ging lekker ketsen, ze kreunde ondertussen maar deelde ook dat ik klaar moest komen. Onbegrijpelijk dit.. maja ik ging heerlijk door en genoot ervan.
Kwam wel heerlijk klaar, maar met tijdsdruk.
Je kan het al raden.. voor mij geen herhaling meer. Van mij mag ze bestempeld worden als TMM!
Omdat ze een heerlijk kontje heeft gelijk begonnen in doggy. Ging lekker ketsen, ze kreunde ondertussen maar deelde ook dat ik klaar moest komen. Onbegrijpelijk dit.. maja ik ging heerlijk door en genoot ervan.
Kwam wel heerlijk klaar, maar met tijdsdruk.
Je kan het al raden.. voor mij geen herhaling meer. Van mij mag ze bestempeld worden als TMM!