Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHey, heb jij daar toevallig ook Alicia nog meegemaakt??Ik ben er een paar maal geweest.
Heb daar een van mij huidig favoriete DVP leren kennen, maar zij is van privéhuis gewisselt.
Naast naar haar ben ik toen ook één keer naar een andere dame toe geweest, die daar tantra-massages aanbiedt. Weet haar naam niet meer, een blonde dame.
Voor de normale prijs krijg je bij haar alleen de massage (die deed zij wel goed en lekker), maar alles andere kost extra. En dan mag je haar nog niet zoenen en niet aan haar hoofd aanraken. Van gebeft worden kan zij dan wel genieten.
Maar de balans van kosten en beperkingen bij haar viel uiteindelijk voor mij negatief uit.
Dat huis zelf ( en de onmiddellijke omgeving) lijkt van buiten in een wat verwaarloosd gebouw, maar dat valt binnen mee. Wat veel klanten stoort is dat je vaak vrij lang buiten voor de deur, dus op straat vrij goed zichtbaar, moet wachten tot de deur open gedaan wordt.
Binnen is er een groot barruimte, waar je kennelijk in voor-COVID-tijden ook gewoon kon zitten drinken en praten. Ik vermoed dat zich de dames toen gewoon onder het publiek gemengd hebben (vast niet zonder financiële interessen), maar dat weet ik niet zeker. Ik ken het huis alleen sinds het COVID-tijdperk en toen was horeca niet toegestaan.
De twee gastvrouwen, die ik daar heb leren kennen, maakten een wat afstandelijke, bijna overcorrecte indruk.
Nee, ik heb daar maar twee dames op de kamer ontmoet, geen Alicia.Hey, heb jij daar toevallig ook Alicia nog meegemaakt??
Ok.Nee, ik heb daar maar twee dames op de kamer ontmoet, geen Alicia.