WHEM iemand al ervaring met kim in hemiksem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar ben ik nu ook eens benieuwd naar. Volgens mij heeft ze verschillende profielen.
Heeft de laatste weken al in Leuven gezeten, dan in Roeselare, dan in Puurs en Boom en nu in Hemiksem.
Van het ogenblik dat ze wat dichter naar mijn regio komt en ik wil een afspraak maken zit ze alweer terug in West- of Oost-Vlaanderen,
Blijft in iedere plaats maar een paar dagen.

Kim zat deze week in het leuvense.
Ik heb haar eerst proberen te bellen, maar dat lukte niet.
Wanneer ik via SMS meer info vroeg, kreeg alleen de vraag of ik wou langskomen. Als ik dan vroeg naar haar prijsjes en/of dit all-in was kreeg ik gewoon het berichtje: "200"
Vandaag zag ik dat er een promo was: 120€ voor een uurtje - De mogelijkheden waren ineens ook meer dan gehalveerd.
Soms biedt ze NZC en PZC condoom aan, soms alleen maar met condoom.
Allemaal heel raar!

Bij mij net hetzelfde. Ik vind 200€ toch wel best een stevige prijs en het wisselt vaak wat wel/niet aangeboden wordt. En volgens mij zijn er zelfs verschillende profielen met dezelfde foto's want het is telkens met een viertal profielen in dezelfde stad die rondreizen.

Nu weer in Puurs na twee dagen in Leuven. Als je met haar zou willen afspreken zou je diezelfde dag nog moeten gaan want het kan goed zijn dat ze de volgende dag alweer in een andere stad zit.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan