Hulp voor Oekraïense dames.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Cynisch inderdaad, dat is toch niet prettig om zo te moeten leven.
Het toeval wil dat ik 1 dame al 7 jaar zie ,
dat is nog geen 1 dame gelukt , want ik raak ze altijd beu ( of zij mij)weliswaar met grote intermezzo s maar zij is n Oekraiense .
Een reden extra daar eens heen gaan., ze heeft het best goed hier in NL , maar ze doet dates voor fun , en voor aan haar moedertje in Kiew te geven. Weet niet hoe ze dat nu moet doen , ik zal eens afspreken. Over de app is ze er zwijgzaam over.

Ik ga komende bezoeken brengen aan dames uit Oekraïne , gewoon omdat het kan, en deze mensen met de familie toch al zwaar genoeg hebben, kunnen we als wandelaar zorgen dat ze wat extra inkomen hebben om de familie te ondersteunen.
Hoe gaat ze zorgen dat het geld ginder geraakt alles is geblokkeerd ?

Beetje 'schijnhulp' als je het mij vraagt. We bezoeken ze omdat we toch aan onze gerief moeten komen, dus laten we nu ineens voor een Oekraïense dame gaan in plaats van een Colombiaanse (die mogelijk ook nog eens dit werk hier doet om familie te ondersteunen).

Misschien stoppen ze zich wel met druk maken om hun families in schuilkelders als wij onze tong of pik in hun mond en vagina stoppen.

We neuken ze letterlijk de oorlog uit ofzo.

Helpen doe je belangeloos en zonder wederdienst, als je het mij vraagt. Dus doe dan een donatie aan hen - wat echt als extra inkomen kan worden beschouwd -of een goede doel die dit land nu bijstaat.

Maar misschien zie ik het te zwart wit.

"Ik ga komende bezoeken brengen aan dames uit Oekraïne (-)" (# 1) / "Sorry voor het cynisme." (# 2)

Het kan nog cynischer. Verzeker met tranen in de ogen die en masse te bezoeken nooddruftige dames: I'll help you, so I Put In ...

Ik wil absoluut niet de ellende in Oekraïne bagatelliseren, maar wij maken de horribele invasie daar emotioneel tot "onze" oorlog.

Wie komen er in het geweer of protesteren massaal tegen bijvoorbeeld een fascistoïde regime als dat van Saoedi-Arabië dat nu al meer dan twee jaar lang Yemen compleet kapot bombardeert ?

Ah, waar ligt dat, Yemen ? - en daarenboven: Saoedi-Arabië is toch ons "vriendje". Héél wat anders dan het wrede Kremlin.

Wat dat de wereld is, / Dat weet ick al te wis / (God beter 't) door 't versoecken (door het te ondervinden). G.A. Bredero.

Hoe gaat ze zorgen dat het geld ginder geraakt alles is geblokkeerd ?
De dame die ken heeft dus precies in het oorlogsgebied familie wonen, en wil ze kost wat kost hierheen halen, dan is extra klandizie ook meer inkomen.
Beetje 'schijnhulp' als je het mij vraagt. We bezoeken ze omdat we toch aan onze gerief moeten komen, dus laten we nu ineens voor een Oekraïense dame gaan in plaats van een Colombiaanse (die mogelijk ook nog eens dit werk hier doet om familie te ondersteunen).

Misschien stoppen ze zich wel met druk maken om hun families in schuilkelders als wij onze tong of pik in hun mond en vagina stoppen.

We neuken ze letterlijk de oorlog uit ofzo.

Helpen doe je belangeloos en zonder wederdienst, als je het mij vraagt. Dus doe dan een donatie aan hen - wat echt als extra inkomen kan worden beschouwd -of een goede doel die dit land nu bijstaat.

Maar misschien zie ik het te zwart wit.
En ik heb inderdaad 100 aangeboden voor hulp, zonder er een dienst voor te krijgen, maar werd vriendelijk geweigerd omdat ze geen schuld wil maken, waarop ik haar vertelde dat ze het krijgt van mij voor hulp.
Maar ergens trekt deze dame dat niet, omdat denkelijk er altijd iets tegenover moet staan.
Kom er dus al wel enkele jaren over de vloer, maar trekken dit niet.
Jammer ik heb het wel aangeboden.

Sorry ellende is er overal in de wereld.
Indien ik toch wat geld kan missen, geef ik het aan mensen hier in de nabijheid, ik zie genoeg mensen in België die dat ook kunnen gebruiken en die ook niet gekozen hebben voor de situatie waarin ze zijn verzeild geraakt.

Ah, waar ligt dat, Yemen ? - en daarenboven: Saoedi-Arabië is toch ons "vriendje". Héél wat anders dan het wrede Kremlin.
Yemen ligt aan de rode zee en de golf van Aden , de hoofdstad is Sanaa en er wonen ongeveer 30 miljoen mensen die gemiddeld ongeveer 3 dollar per dag verdienen waarmee het het armste land van het Arabisch schiereiland is
Applaus is overbodig , ik heb het van wikipedia , Saudi Arabië is niet mijn vriend en ook niet van de EU of de USA , er zit nu eenmaal olie en die hebben we nu eenmaal nodig , u ook , is het niet om uw auto te laten rijden dan wel om de stroom op te wekken die bij u het licht laat branden , ik neem tenminste aan dat u niet in het donker zit momenteel

Of u moet uw stroom opwekken dmv in China door kinderarbeid vervaardigde zonnepanelen natuurlijk en elektrisch rijden dan heeft u slechts wat smeerolie nodig om de lagers soepel te laten lopen

Theoretisch gesproken zou je er in kunnen grijpen , dan moet je eerst even uitzoeken wie er de goeien en wie er de slechten zijn , dat is altijd een beetje onduidelijk in die contreien

Gezien de ahum nogal teleurstellende resultaten van eerdere vredes dan wel oorlogsmissie's daar in de omgeving kan ik me voorstellen dat de verantwoordelijke beleidsmakers eventjes een keertje overslaan en het ze zelf uit laat zoeken daar
Kortom ik persoonlijk vind het vervelend voor de Yemenieten maar hoewel ik de fijne subtiliteiten van het conflict niet ken heb ik niet de indruk dat wij erg veel te maken hebben met die ellende daar , voordat Saudi Arabië ingreep was het er ook geen Utopia heb ik begrepen

Oekraïne vind ik even een ander verhaal , ten eerste is het dichterbij , ten tweede zijn de vrouwelijke bewoners van dat land zeer populair bij een flink deel van de doelgroep van dit forum wat het hier al gauw een persoonlijk randje geeft , ten derde mogen we toch wel zeggen dat de vingers naar de schuldige in dit conflict toch vrij eenzijdig naar Poetin wijzen zodat het makkelijk partij trekken is , bovendien vinden mensen het nu eenmaal makkelijk om partij voor de underdog te kiezen wat in dit geval duidelijk Oekraïne is

Laatst bewerkt:
Helpen? Dat zou het zijn als je ze gewoon je geld zou geven, zonder een tegendienst te verwachten.
Dit is de optie die ik ook verkies en zal zelfs rechtstreeks aan dame in kwestie per bank overmaken zodat ik er belastingvrije gift bij kan zetten om problemen met belastingdienst te voorkomen.
Ok die gegevens zullen de meesten misschien niet geven dus dan cash in enveloppe lijkt me.
Zou ook elke week voor de extra pret kunnen gaan maar daar kies ik expres niet voor en wil gewoon 2x per maand normaal bezoekje aanhouden.

Laatst bewerkt:
"Koopt Oekraiensche waar , dan helpen wij elkaar."
we leggen het woord helpen allemaal anders uit.
Zoals je aan panne staat , aan de grote baan , dan krijg je pech hulp.
Dat zal zeker niet gratis zijn.
woordenspel voor mij
Als je lid van de wegenwacht bent wel , tenminste dan is het prepaid min of meer , Oekraïene is geen lid van de militaire versie van de wegenwacht namelijk de NAVO en ook nog niet van de economische versie namelijk de EU
Als je met een lekke band staat zonder reservewiel zal je dat zelf mogen oplossen , maar als je met een brandende auto op een afrit staat word er echt wel geblust en weggesleept hoor , en als de brand door iemand met kwade bedoelingen doelbewust gesticht is en niet door eigen nalatigheid ontstaan is zullen er pogingen ondernomen worden om de boosdoener te straffen en voor de kosten op te laten draaien ook

Het is natuurlijk erg nobel om dames uit Oekraïne te steunen..maar vergeet ook de Russische dames niet..die krijgen het ook gigantisch zwaar omdat alle sancties tegen Rusland in tweede instantie met name Jan en Janna met te pet gaan treffen. Dus wees lief voor iedereen in dit klote-gebeuren (met uitzondering van de échte schuldige)

Helpen is niet alleen geld geven. In mijn opinie dan. Je kunt, als je een wat betere band hebt met een dame, wellicht ook gewoon concreet vragen: kan ik iets doen om te helpen? Of: als ik iets kan doen, laat het me weten. Misschien is wat jij hulp geven vindt, niet datgene waar zij het meest behoefte aan hebben nu.
Soms zijn een luisterend oor of even ergens een kop koffie drinken ter afleiding ook zeer welkom. Of wat informatie opzoeken voor ze.
Ze zitten ver van huis in een land waar ze de niet altijd de weg kennen voor hulp, bijstand of informatie. Terwijl ze zich grote zorgen maken om de veiligheid van geliefden en familie. Geld is echt niet hun enige zorg.

Helpen is niet alleen geld geven. In mijn opinie dan. Je kunt, als je een wat betere band hebt met een dame, wellicht ook gewoon concreet vragen: kan ik iets doen om te helpen? Of: als ik iets kan doen, laat het me weten. Misschien is wat jij hulp geven vindt, niet datgene waar zij het meest behoefte aan hebben nu.
Soms zijn een luisterend oor of even ergens een kop koffie drinken ter afleiding ook zeer welkom. Of wat informatie opzoeken voor ze.
Ze zitten ver van huis in een land waar ze de niet altijd de weg kennen voor hulp, bijstand of informatie. Terwijl ze zich grote zorgen maken om de veiligheid van geliefden en familie. Geld is echt niet hun enige zorg.
Ben van dezelfde mening. Geld gaat hun zorgen niet wegnemen. Een luisterend oor ook niet, maar kan hun wel eens deugd doen. Dat ze hun verhaal eens kwijt kunnen of zelfs het verdriet en schrik kunnen laten zien. Kan mij voorstellen als ze hun familie daar nu horen, ze zich sterk willen voorhouden om hun familie te sparen. Het moet voor die dames nu echt niet gemakkelijk zijn. Het zijn ook maar mensen met gevoelens. Ik weet dat er hier veel zijn die dvp's zo niet zien en voor hen een gebruiksvoorwerp zijn. Maar het blijven mensen.
Hun nu gewoon gewoon extra geld geven zou ik niet doen. Als je ze niet echt kent, zouden ze er snel misbruik kunnen van maken. Maar we kunnen wel altijd vragen of we iets kunnen doen. En dan zien wat we kunnen doen.
Maar iedereen moet voor zichzelf uitmaken hoe hij wil helpen.
Ik zelf zal er in mate van het mogelijke proberen te zijn voor 2dames waar er toch een zekere band met is. En zien wat ik kan doen.

Make love, not war...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan