Ik ga komende bezoeken brengen aan dames uit Oekraïne , gewoon omdat het kan, en deze mensen met de familie toch al zwaar genoeg hebben, kunnen we als wandelaar zorgen dat ze wat extra inkomen hebben om de familie te ondersteunen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe gaat ze zorgen dat het geld ginder geraakt alles is geblokkeerd ?Ik ga komende bezoeken brengen aan dames uit Oekraïne , gewoon omdat het kan, en deze mensen met de familie toch al zwaar genoeg hebben, kunnen we als wandelaar zorgen dat ze wat extra inkomen hebben om de familie te ondersteunen.
De dame die ken heeft dus precies in het oorlogsgebied familie wonen, en wil ze kost wat kost hierheen halen, dan is extra klandizie ook meer inkomen.Hoe gaat ze zorgen dat het geld ginder geraakt alles is geblokkeerd ?
En ik heb inderdaad 100 aangeboden voor hulp, zonder er een dienst voor te krijgen, maar werd vriendelijk geweigerd omdat ze geen schuld wil maken, waarop ik haar vertelde dat ze het krijgt van mij voor hulp.Beetje 'schijnhulp' als je het mij vraagt. We bezoeken ze omdat we toch aan onze gerief moeten komen, dus laten we nu ineens voor een Oekraïense dame gaan in plaats van een Colombiaanse (die mogelijk ook nog eens dit werk hier doet om familie te ondersteunen).
Misschien stoppen ze zich wel met druk maken om hun families in schuilkelders als wij onze tong of pik in hun mond en vagina stoppen.
We neuken ze letterlijk de oorlog uit ofzo.
Helpen doe je belangeloos en zonder wederdienst, als je het mij vraagt. Dus doe dan een donatie aan hen - wat echt als extra inkomen kan worden beschouwd -of een goede doel die dit land nu bijstaat.
Maar misschien zie ik het te zwart wit.
oh jee., het familiekapitaal opgeneukt?Doe al mijn geld op aan mijn favoriete dames sorry maar heb niets meer
Dat moet ik nog krijgen ben enig kind ga nog veel kunnen neukenoh jee., het familiekapitaal opgeneukt?
Yemen ligt aan de rode zee en de golf van Aden , de hoofdstad is Sanaa en er wonen ongeveer 30 miljoen mensen die gemiddeld ongeveer 3 dollar per dag verdienen waarmee het het armste land van het Arabisch schiereiland isAh, waar ligt dat, Yemen ? - en daarenboven: Saoedi-Arabië is toch ons "vriendje". Héél wat anders dan het wrede Kremlin.
Dit is de optie die ik ook verkies en zal zelfs rechtstreeks aan dame in kwestie per bank overmaken zodat ik er belastingvrije gift bij kan zetten om problemen met belastingdienst te voorkomen.Helpen? Dat zou het zijn als je ze gewoon je geld zou geven, zonder een tegendienst te verwachten.
Als je lid van de wegenwacht bent wel , tenminste dan is het prepaid min of meer , Oekraïene is geen lid van de militaire versie van de wegenwacht namelijk de NAVO en ook nog niet van de economische versie namelijk de EU"Koopt Oekraiensche waar , dan helpen wij elkaar."
we leggen het woord helpen allemaal anders uit.
Zoals je aan panne staat , aan de grote baan , dan krijg je pech hulp.
Dat zal zeker niet gratis zijn.
woordenspel voor mij
Ben van dezelfde mening. Geld gaat hun zorgen niet wegnemen. Een luisterend oor ook niet, maar kan hun wel eens deugd doen. Dat ze hun verhaal eens kwijt kunnen of zelfs het verdriet en schrik kunnen laten zien. Kan mij voorstellen als ze hun familie daar nu horen, ze zich sterk willen voorhouden om hun familie te sparen. Het moet voor die dames nu echt niet gemakkelijk zijn. Het zijn ook maar mensen met gevoelens. Ik weet dat er hier veel zijn die dvp's zo niet zien en voor hen een gebruiksvoorwerp zijn. Maar het blijven mensen.Helpen is niet alleen geld geven. In mijn opinie dan. Je kunt, als je een wat betere band hebt met een dame, wellicht ook gewoon concreet vragen: kan ik iets doen om te helpen? Of: als ik iets kan doen, laat het me weten. Misschien is wat jij hulp geven vindt, niet datgene waar zij het meest behoefte aan hebben nu.
Soms zijn een luisterend oor of even ergens een kop koffie drinken ter afleiding ook zeer welkom. Of wat informatie opzoeken voor ze.
Ze zitten ver van huis in een land waar ze de niet altijd de weg kennen voor hulp, bijstand of informatie. Terwijl ze zich grote zorgen maken om de veiligheid van geliefden en familie. Geld is echt niet hun enige zorg.
Dat bedoelde ik dusIn België op Redlights zijn vrijwel alle Russische dames die ik ken plots Oekraïns geworden.
ID vragenIn België op Redlights zijn vrijwel alle Russische dames die ik ken plots Oekraïns geworden.
Heb je dit serieus gestuurd??Dir heb ik naar de desbetreffende dame gestuurd, maar ze had er geen zin, samen met de 100 flappenBekijk bijlage 36752
Was te verwachten toch?In België op Redlights zijn vrijwel alle Russische dames die ik ken plots Oekraïns geworden.
Iedere dame liegt zoals het haar uitkomt om klanten te ronselen ,is altijd al zo geweest haar ID zal ze zeker niet laten zien !Was te verwachten toch?
Bang dat ze geen klanten krijgen als ze zeggen Russisch te zijn..
Ken de dame al wat langere tijd, dus IK kan dat doen, zit op 6 min lopen afstandHeb je dit serieus gestuurd??