Als je het mij persoonlijk vraagt zou ik een dame die in haar advertentie alle mogelijkheden aangevinkt heeft nooit bezoeken, zeker als het een Roemeense dame is dan ben ik extra op mijn hoede kans dat ze hun afspraken niet nakomen is groot. Waar ik verder op let is of de dame een gezichtsfoto heeft of niet, heeft ze geen foto van haar gezicht dan bestaat er de kans dat je een andere dame treft of dezelfde dame maar kilo's zwaarder. Als je toch de gok neemt en een dame zonder gezichtfoto wilt bezoeken altijd eerst vragen of ze in het echt ook een mooi lichaam heeft als op de advertentie zo weet ze dat je een slimme klant bent en dat je je niet laat bedriegen, als ze niet meer antwoord dan weet je genoeg ze is waarschijnlijk dan niet de persoon van de foto's of tig kilo zwaarder. Waar je ook op kunt letten is of de dame zichzelf een slet noemt meestal zijn het fake advertenties want een dame met zelfrespect zou zichzelf nooit een slet noemen. Foto's die te mooi zijn om waar te zijn zijn meestel een lokkertje. Honderd procent zul je het nooit weten maar dit zijn tenminste mijn manieren.