BigGuy1978
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/sonja-34
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Pre-COVID eens afgesproken met Sonja, een lekkere MILF met een maatje meer. Ben zelf liefhebber van volle vrouwen die goed kunnen pijpen. En of Sonja kan pijpen: beste blowjob ooit! Was een beetje verrast toen ze een klodder glijmiddel op mijn lul kwakte en dit eerst helemaal al trekkend over alles smeerde. Ze pijpte me heel nat en diep met speciale techniek. Echt hemels.
Verder mijn favoriete standjes missio, cow en doggy! Moest me inhouden om niet over haar lekkere billen te spuiten. Gelukkig net kunnen inhouden en dan maar missio afgemaakt met zicht op haar wiebelende tieten (DD)
Sonja is een geile MILF die, als je haar respect geeft, je héél hard wil plezieren. Ze heeft idd niet de ideale maten en daar ben ik ook niet naar op zoek. Ze is een lieve, geile vrouw die hemels kan pijpen. Ik ben fan van haar
Heb haar in Zolder ontmoet, maar ontvangt tegenwoordig in Genk
Verder mijn favoriete standjes missio, cow en doggy! Moest me inhouden om niet over haar lekkere billen te spuiten. Gelukkig net kunnen inhouden en dan maar missio afgemaakt met zicht op haar wiebelende tieten (DD)
Sonja is een geile MILF die, als je haar respect geeft, je héél hard wil plezieren. Ze heeft idd niet de ideale maten en daar ben ik ook niet naar op zoek. Ze is een lieve, geile vrouw die hemels kan pijpen. Ik ben fan van haar
Heb haar in Zolder ontmoet, maar ontvangt tegenwoordig in Genk