Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls je alleen gaat om te wandelen, dan zou ik deze plaats overslaan. Ik ben er ook een keer geweest, lang geleden met mijn ex. Het is leuk voor een paar dagen om lekker naar het strand te gaan, en s'avonds wat te drinken in een barretje. Er was toen der tijd wel een leuke discotheek waar in het weekend veel dames uit Bangkok kwamen, Dat waren geen working girls maar ze waren wel in voor een verzetje.Hua Hin is mooi maar voor wandelen heb je er echt weinig te zoeken.. ja er zijn massageshops en wat bars. Maar veel is niet op loopafstand en het is een soort eindstation voor oudere dames die eerst elders werkte...
Niet alleen in Hua Hin, die zijn in heel Thailand wel te vinden.Er was toen der tijd wel een leuke discotheek waar in het weekend veel dames uit Bangkok kwamen, Dat waren geen working girls maar ze waren wel in voor een verzetje.
Dat klopt, maar het was wel opvallend in Hua Hin. Van veel van de dames, hadden de ouders een tweede huis in Hua Hin. Dus dochterlief kon daar lekker op stap gaan. Het is een totaal ander vibe en publiek dan in Pattaya.Niet alleen in Hua Hin, die zijn in heel Thailand wel te vinden.
klopt als een bus....In dit artikel staat dat de ferry service in augustus 2021 officieel werd beëindigd. Het zou me verwonderen dat amper een jaar later dat zou zijn teruggedraaid. Die hele ferry-service is overigens nooit erg populair geweest.
... Maar only in Thailand. Het zou me dus niks verbazen, als deze dienst in de nabije toekomst alsnog wordt ge-reboot. Overigens is er ook een ferry (rederij Seahorse), van Sattahip vv Changwat Songkhla, met overjarige Japanse kajuit Ferries. Zoiets als wat ook over de Noordzee vaart.In dit artikel staat dat de ferry service in augustus 2021 officieel werd beëindigd. Het zou me verwonderen dat amper een jaar later dat zou zijn teruggedraaid. Die hele ferry-service is overigens nooit erg populair geweest.
Zie mijn verslagje van December.Iemand recent in Hua Hin geweest? Ik ben er komende april.
Sowieso, maar dat geldt voor elke Thaise night market, met daarvoor uitgestalde strandbedden, een voetmassage.Ben ooit naar soapy geweest in hua hin, voor 3000 baht all in oooh dat was een genot
Nou, beter later dan nooit...Iemand recent in Hua Hin geweest? Ik ben er komende april.
...
In ieder geval, over een week of 4 zal ik hier een kort verslag doen!
Als je van Soi 80 komt, bij de rotonde van soi 88 meteen op de hoek. Volgens mij zijn er ook niet meer. Vanaf daar klein stukje lopen tot Soi 94.Die Changcourt, is dat die ene met die wit-met-blauwe gebouwen er omheen?