Hotwife Gangbang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kun

Newbie
16
12/03/23
17
Heeft iemand ervaring met de mensen op de onderstaande link? Moet ik ze vertrouwen, vooral omdat er een betaling van 50 euro gevraagd wordt?

Ik begrijp dat veel mensen zich registreren, maar minder mensen daadwerkelijk deelnemen, wat een hoofdpijn kan zijn voor de organisator. Ik ben echter ook terughoudend om van tevoren te betalen als garantie voor deelname.

Aanbetaling doen blijft een risico. Meestal klopt het en soms is het fake en ben je je geld kwijt. Het gaat erom of je dat risico wil lopen. Ik heb al een paar keer gehad dat het fake is en dat mijn geld weg was. Ik betaal nooit meer aan, maar er zijn inderdaad no-shows en dat is dan lastig voor de organisator. Goede aanbieders houden hier rekening mee en weten dat 20% niet komt. Die komen dan op de zwarte lijst.
Dus: bepaal zelf of je het risico wil lopen. Ik niet meer.

Heeft iemand ervaring met de mensen op de onderstaande link? Moet ik ze vertrouwen, vooral omdat er een betaling van 50 euro gevraagd wordt?

Alsjeblieft doe dit niet. Los van de vraag of een adverteerder te vertrouwen is of niet: leer ze direct dat dit niet geaccepteerd wordt, laten we daarin samen optrekken. Als ze dan persé een verzekering willen dat je serieus bent, is een tientje ook genoeg (zelfs dat doe ik uit principe niet). GB dames en organisatoren verdienen aan een beetje GB best heel veel geld in korte tijd. Dat gun ik ze ook, en staat los van de vraag of het per klant veel of weinig betaald is, mij is het best wel wat waard. Met een vrij beperkt aantal klanten telt het al snel op tot een bedrag dat je in weimig beroepen binnen zo korte tijd ophaalt. Het is niet onredelijk dat degene die potentieel flink verdient, tegen relatief beperkte eigen kosten/investering het risico zelf neemt en niet ten koste van de klanten die wel netjes hun afspraken nakomen laat komen.

Dat neemt niet weg dat ik er zelf ook van baal dat er zoveel rotte appels/ grof onfatsoenlijke klanten zijn die gewoon niet komen opdagen of met allerlei flutredenen op het laatste moment afmelden. Behalve de grofheid tov de dames is het voor ons de wel opdagende klanten een zeperd als er maar een enkeling komt terwijl er zich 8 hadden aangemeld. (Al kun je daar soms ook nog best lol aan beleven als de dame er ondanks de tegenvaller toch voor gaat).
Tenminste wel nog afmelden is wel het minste dat van je verwacht mag worden als je je aanmeldt. Plots ziek worden of een onverwachte ontwikkeling op werk of in het gezin waar je je simpelweg niet omheen kunt liegen kan echt voorkomen. Als je voor absolute zekerheid moet gaan kun je je bijna nergens voor aanmelden....

Dus alle begrip voor boosheid en wanhoop van de organisatoren en dames over niet opdagende mannen.
Maar toch, de oplossing moet niet ten koste van of voor risico van te goeder trouw klanten komen.

Wat ik wel logisch vind is dat klanten die zich al een keer misdragen hebben in dit opzicht, de volgende keer of keren wèl een deel vooruit moeten betalen. Als ze al een herkansing krijgen. Maar dan hebben ze zich al onbetrouwbaar betoond!

Terug
Bovenaan Onderaan